Saanp Hindi
Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :
D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga
by Pak101.com (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Tring Tring Tring.
Santa: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Santa: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Aman and wife waiting
for train itne mein PUNJAB MAIL
aayi Aman bhag kar train mein
chad gaya or wife ko bola…
.
.
.
Jab PUNJAB FEMALE aaye
to tu bhi aa jana...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Docter : Santaji Aap ke dono kidney fail hogaye hain!
Santa : Ha Ha Ha, What a joke ..
Mera koi bhi kidney aaj tak kabhi school hi nahi gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala apne SON se.
School se apka result acha nai aya
is liy tmhara kal se Khel & T.V band.
Son. Ye lo 50 ka note or mamla yehi rafa dafa kro
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mankind will never see an end of trouble until.
lovers of wisdom come to hold political power,
or the holders of power.
become lovers of wisdom.
by Abdul Sami (few years ago!)
Usama asked Kajol,”how’s ur life?”
She replied,”kabhi khushi kabhi ghum.”
Then Kajol asked Usama,”what abt U?” He replied,”kabhi BUSH kabhi BOMB.”
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Mai aur Meri Wife 20 Saal se Khush the
BANTA-Fir Kya hua?
.
.
.
BANTA: Batao Na Yaar!
SANTA: Fir Kya!
Ek din Hum mil gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha
1 admi ny pucha,sardar ye kia?
sardar :mujhay doctor nay bahir ki chezyn khanay sy mana kia hua hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Nurse ka Mangaitar usay bari hasrat se:
“Jaanu kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare ward main admit hota, Tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata”,
Nurse: Jaan tumhe mere paas koi hadsa nahi balkay moujza hi la sakta hai, kyon k main DELIVERY ward main hoti hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Santa opened A College. Guess the Name of College?
The Name of the the College was: WOMEN`S COLLEGE FOR BOYS
by Pak101.com (few years ago!)