Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha
Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha
1 admi ny pucha,sardar ye kia?
sardar :mujhay doctor nay bahir ki chezyn khanay sy mana kia hua hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1130 views
Similar Jokes
Santa- “Meri patni mera itna khyaal rakhti hai ki kal mehmaano ke vidaa hone ke baad jab maine usse kaha ki garam paani ka jaldi praband kare to usi wakt paani garam kar diya|”
Banta- “Waah! Lekin us samay bechaari ko paani
garam karne ka kasht kyu diya?”
Santa- “Kyuki mai thande paani se bartan
nahi dho sakta tha|”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik shekh ne new car li aur us per apne office gya.
jab wo office k kareeb poncha tu usne car ka door khola tu aik truck ne uski car k sath tuker mar di.aur uska darwaaza door ja girra.
shekh zoor se car k liye cheekhne laga. but pass khari police ne usko kaha k tum car k afsos mein ye b bhool gay k tumara dayyan hath b ghaib hy.wo zoor se bola k haa a meri new rado watch b ghaib ho gai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:me ksi pe 1 nazar dal k bta skte hun k wo mere bare mai kya soch rha he
Student:mis jb ap ko pata chal jata hoga to bari sharmindagi hoti hogi na.
by Pak101.com (few years ago!)
Fred: I've added these figures ten times. Teacher: Good work! Fred: And here are my ten answers !
by Pak101.com (few years ago!)
You Are One Of The Most CUTE Persons In The World!!
Just A Second, Don''t Misunderstand.
CUTE Means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega.
Wah Wah..Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega
Volume Kam Kar Pappa Jag Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Pati Jaise Hi Ghar Aaya Biwi Ne Us Se Puchha.
Biwi: “Aap Har Hafte Fishing Ke Liye Jaate Ho Na?”
Pati: “Haan, Toh…?”
Biwi: “Aaj Wo Machhli Aayi Thi, Bol Rahi Thi Ki Wo Maan Banne Wali Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan double decker bus main charha,Nichlay hise main jagah nahin thi, conductor ne kaha “khan sb! o0per ja k betho!”
Pathan ooper wale hise main gaya aur ghabraaya hua neeche aa gaya,
conductor se bola: “Kambakhat! merwaaiga kya? 0oper to driver hi nahin hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5
yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)