ye kon sa zamana hay
ustaad shagird se batao ye kon sa zamana hay,woh chal raha hay,tum chal rehy ho,hum sab chal rehy hain. Shagird, janab jaloos ka zamana.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1196 views
Similar Jokes
Nurse;doctor,rhe man u have just treated collapsed
on the front step, wht should i do?
doctor;turn him around so it looks like he was just
arriving
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa raat ko cycle se kabristan me chala gaya or dosri taraf se nikal k pasina pochte hue bola-yeh kaun se road tha jis me itne sare SPEED BREAKER the
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Bus, Train and ladki ek jaise hote hai. ek jatihai to dusri aa jati hai.
Girl : Auto, Taxi aur ladke ek jaise hote hai, ek bulao to 4 chale aate hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Itni pitai ke baad bhi tum hass rahe ho.
Funny Student: Gandhi Ji ne kaha hai, musibat ka time hass hass ke gujarna chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Plz sirf ek bar kehdo
Sirf ek bar..
December ki woh yaaden mujhe lota do,
Woh bhegi bhegi ratein,
Woh haseen lamhaat,
Jub tum mere bilkul qareb aakar,
Aankhon mein ankhain dalkar,
Jub tum ne..
Kaha tha!
Aande lee loo aande, garam aande!
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ko DRIP Lagi Thi
Jb DRIP Khtm Hony Lagi Tou Us Ny Apne Bhai Sy Kaha"Jao Sister Ko Bula Lao"
Wo 3 Din BaadPunjab Se Apni BEHENKo Le Aaya ... ;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Pak101.com (few years ago!)