If a lion attacks ur
'Santa- If a lion attacks ur mother-in-law and ur wife, whom would u save ?
Mr.....'
by Mazhar Khan (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
What Nickname Did The Police Give To The
What Nickname Did The Police Give To The New Blonde Woman Police Officer? A Fair Cop.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Ustaad shagird se: Janglaat kisse kehte hain?
Shagird: Jo jhung laato se khele jaye usse janglaat kehte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mahman!
Beta apko school jana kesa lagta hy?
Bacha!
Muje schol jana boht acha lagta hy
Or waha se wapis ana b boht acha lagta hy
Bus waha rukna bura lagta hy:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tm Ussay Debug Karnaa
Wait Mein Karoongah
Tmhaara Intezaar Karte Kartay
Main So Gaya Yeah Dekho Mera Connection
Time Out
Hou Gayaa.
by @irha@ (few years ago!)
Teacher Class Mein Bachho Se Time Pass Karte Hue Sawal Puch Rahi Thi,
Pappu Ki Baari Aayi To Us Se Puchha
Teacher: “Batao Pankha Male Hai Ya Female?”
Pappu: “Agar Khaitan Ka Hai To Male Aur Usha Ka Hai To Female Hoga“
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?
FRIEND: Give her a gold ring.
SARDAR: Tell me about something big .
FRIEND: Give her tire of tractor.
by Pak101.com (few years ago!)