Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte Ho
MOLU Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte Ho
GOLU: Mai Saanp Se Khel Sakta Hu
MOLU: Kaise
GOLU: Mere Mobile Main Saanp Wala Game Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1250 views
Similar Jokes
Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!
Baji:Haramkhor, sharam nahi ati, road per bheeg maangte ho..!
Faqeer:Tere 1 rupay ke liye Office khol loon..!
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: U Look Exactly LIke My Third Wife.
Lady: How Many Wives Do You Have?
Doc : Two...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari
coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo
coffee zarur pi leta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager 2 Santa :- Aapki shadi ho gayi ???
Santa :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Santa :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
by Pak101.com (few years ago!)
Beti : Me Maa Banne Wali Hu..
Papa : Besaram,Kya Keh Rahi He ?
Beti : Aap Ne Hi To Kaha tha Jab tak Me Kuch Ban Nahi Jati Aap 'ACTIVA' Nahi Dilaoge.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband asks, Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE satys No, it means -
With Idiot for Ever
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta: Papa ye SMS kise kahte hai or Ye kiske kaam aata hai?
!
Papa: Beta Ye VIP Log bhejte hai
or KANJOOS Logo k padhne k kaam aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Galti hone pe maafi magne wale ko kya kahte hai?
Student: Samajhdar
Teacher: Aur galti na hone pe bhi mafi mangne waale ko kya kahte hai ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: BOYFRIEND.
by Numan Malik (few years ago!)
Auto Mechanic Under the car.
Chotay … 17 number ka paana dey..
…………….. aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!
Kuttay k Bachay …!!
Hath me dey …!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag
kya lo gay???????
student: paisa
teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee
student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta
hai.........:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)