Biwi Ki Demand
Wife: Suniye, is sunday mujhes cinema dekhna hai, dher saari shopping karni hai aur five star hotel mein khana
khana hai…..
Husband: Phir aaj mandir chalte hain..
Wife: Mandir kyun ?
Husband: Bheek maangne ke liye….
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Santa ka beta utha.
T:Shabash bete batao.
Beta:Jaan se maar dunga agar kisine mere papa ka naam liya to.
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne…
by Abdul Hannan (few years ago!)
I Ws In A Taxi Wen The Taxi Driver Said,
"I Luv Dis Job !!
I'm My Own Boss,
Nd Nobody Tells Me Wat 2 Do"
Den I Replid:Aage Se Left Lena :-
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: aaj tum udaas Q ho?
husbend: aaj meri maa or meri behen alag alag ho gaen.
Wife: koi baat nhi,
Ab me agai hu na,
Me tmhari maa behen ek kr dungi;-)
by Pak101.com (few years ago!)
pathan Bakra zibah krne lga to confuse ho gea k parhna kia hy.
.
Ek lamha sochne k bad churi chalate hue josh se bola,
..
Happy birthday to You.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?
Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Orkut te kudi fasai,
Facebook te gal chalai,
Twitter te ma-bapu nu milai,
Yahoo te divorse ho gaya,
ess bahane yaara da computer Da course ho gya
by Pak101.com (few years ago!)
Indian girl:
Me to os se shadi kron gi jo handsome ho ameer ho or bohot pyar kary
Or tum
Pakistani girl:
Me to os se shadi karon gi jis k ghar UPS laga ho
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Admi:jab meri shadi howi thi to mujhe bv itni pyari lagti thi k dil karta tha k kha jaun
dost:aur ab?
Admi:sochta hun, kha lia hota to acha tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)