Atom to Policeman
Atom: I’d like to report a missing electron.
Policeman: Are you sure?
Atom: Yes, I’m positive!
Hahahaha...
by WAQAR (few years ago!) / 2081 views
Similar Jokes
Ek Chota Sa Pyara Sa Bachha Ek Din Apni Maa Se Bola
Bacha: “Mummy Kya Apne Mujhe Paida Hone Se Pehle Dekha Tha Kya?”
Mummy: “Nahi To”
Bacha: “To Paida Hone Ke Baad Aapne Mujhe Pehchana Kaise?“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
Wife : i m asking you
Husband : i m asking you
Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?
Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch
by pinkey (few years ago!)
Teacher: Batao Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq Hai ?
Pathan:
Mere Baap Ne Meri Maa Ko Daryaft Kya Or Phir. Dono Ne Mil Kar Mujhe Ejaad Kia.
by Pak101.com (few years ago!)
GF-Me Tumre Leters K Stamp Tickts Ko KISS Krti Hu,Unhe Tumhre Lips Ne Chua Hoga
BF-Pr Me To Unhe Apne Kut.te Ki Naak Se Gila Kr K Chipkata Tha:
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apni Maa se: Kia ap ne mujhy paida hone se pehly daikha tha?
.
Maa: Nahi
.
Pathan: To phir ap ne mere paida hone ke baad mujhe pehchana kaisy?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
SONU;
Aajkal Zyada Bacche
Judwa Q Paida Hote Hai_?
MONU;
Desh"Me Itna AATANKWAAD Badh Gaya Hai Ki
Bacche"Akele AneSe Bahut Darte Hai."
mk
by Pak101.com (few years ago!)
A Lukhnowi Nawab meets Pathan:
Nawab: Janab kya me ap ko 1 takleef de sakta hoon?
Pathan: O Kaminay takleef dekar to dikha, dekh teri kese watt lagata hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Bhiga sa lagta h Alam mujhe
Bhigi si lagti h subah mujhe
Bhiga lag raha h sara jaha mujhe
BANTA-uth sale,bistar pr susu kr dia h tune.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: What is the Recession?
Candidate:
When 'Wine & Women' get replaced by 'Water & Wife', that Critical Phase of Life is called Recession
by Pak101.com (few years ago!)