GF-Me Tumre Leters K Stamp
GF-Me Tumre Leters K Stamp Tickts Ko KISS Krti Hu,Unhe Tumhre Lips Ne Chua Hoga
BF-Pr Me To Unhe Apne Kut.te Ki Naak Se Gila Kr K Chipkata Tha:
by Pak101.com (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
Husband Makes Whisky Peg & Gives To Wife: Le Pi Isko
Wife Tastes & Says:
Shee, Kitni Kadvi Hai!
Husband: Aur Tu Sochti Hai Ki Main Roz Aish Karta Hoon!
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde was playing Trivial Pursuit one night. It was her turn. She rolled the dice and she landed on Science & Nature.
Her question was, "If you are in a vacuum and someone calls your name, can you hear it?" She thought for a time and then asked, "Is it on or off?"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ka Padosi Mulla Ek Din Us Se Bola
Mulla: “Tera Birthday Kab Hai?”
Santa: “Agle Hafte, Kyu?”
Mulla: “Tujhe Parde Gift Karne Hai, Teri Wife Ko Tere Saath romance Karte Hue Dekh-Dekh Ke Bore Ho Gaya Hoon”
Santa Kuch Soch Ke Bola: “Tera Birthday Kab Hai?”
Mulla: “Agle Mahine, Kyu?”
Santa: “Tujhe Doorbeen Gift Karni Hai, Taki Tu Ye Dekh Sake Ki Wife Kiski Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
Dekh Ke Roop Tera Suhana
Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana
Itni Ho Gayi Ho Tum Purani
Ab To Bas Kardo...
Ladko Ko Patana...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Obama pakistan Aya To Ak Deewar par Likha tha
Obama kanjar:DDD
Obama Nay Ak Pakistani Say Pocha kanjar Ka Matlab Kya Hota ha
Pakistani Ne kaha is ka matlab hai.
WATAN SE PIYAR KARNAY WALA:P
Phir Obama (India) Gaya Aur Taqreer main kahan Mujhe pata ha
Aap sub kanjar hain:D
Main khud bohat bara kanjar hoon:-PPPP
Lakin Main ne GANDI say bara kanjar Aaj Tak nahi dakha:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife Raat Ko Bed Pe Sokar Boli:" Aaj kuch Aisa Karo K Mere Paseeney Chhut Jaaye...
.
.
.
.
.
.
Banta Utha Aur
Fan Band Karke So Gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh ki wife beemar thi,
Light nai thi candle jal rai thi
Shkh: Doctor ko lenay ja ra h0on,
agr tumhe lagay k tum nai bachogi to yad se candle bujha dena..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha
by Pak101.com (few years ago!)
Doc.-operation dobara karna Padega Q..k Rubber k gloves
tere andar hi Reh Gye he
Patient-Muje jane do
Mai tumhare gloves ki payment kr Dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aji suniye, mujhe kisi mehengi jaga le ke chaliye na ji….
Husband: Chalo, tayyar ho jao…
Guess where he took her….
………
……..
…..
….
…
..
.
.
.
.
Petrol pump!!!
by khalid hussain (few years ago!)