Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq

Teacher: Batao Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq Hai ?

Pathan:
Mere Baap Ne Meri Maa Ko Daryaft Kya Or Phir. Dono Ne Mil Kar Mujhe Ejaad Kia.

by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Evolution of man

Without shaadi Spiderman
Shaadi ke din superman
Shaadi ke baad Gentleman
Aur
B.V khobsurat ho toh saari umar watchman..

by haleema sadia (few years ago!)
Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega

Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega







SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi

Likhnewala PEN Chahiye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Neak kaam

Sir: ap ne koi neak kam kia hai
Bacha :g han kia hai
Sir:kon sa
Bacha :aik din aik bazurg aisa se ghar ja rahe the me ne peche kutta lagaya wo jald ghar punch gae

by Sabir shah (few years ago!)
Gharor ni krtay

Bhotni apni maa sy”mama mama dkho na me kitni khofnak ho gai Hon
.
Mom;Beti Zyada Gharor ni krtay
Tm ny abi Jazz k add m Ali Zafr k sath wali larki ni dekhi :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Life time

Words For Life Time...
"Try to make At-least 2 Persons Happy in a Day."
But Make Sure that One of Them is
YOURSELF. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hotel Wale Hum Logo Ko Loot Te Ha

Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”

Santa: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”

Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:Lalaji dettol soap hai

SANTA:Lalaji dettol soap hai,
Lala:ha,

santa:acha vala hai,Lala:ha,

Santa: achi quality ka hai,

Lala:ha bhai ha,
Santa: thik hai hath dhokr 1kg aata do.

by Pak101.com (few years ago!)
Apka kutta to sher

SANTA ~Apka kutta to sher jaisa dikhta hai kya khilate ho ise,..?

BANTA ~abe wo sher hi hai saala PYAAR-WYAAR k chakkar me kutte jaisa dikhne laga hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
a good leader

A good leader is a person

who takes a little more than

his share of the blame

and

a little less than his share of the credit.

by Abdul Sami (few years ago!)
Wife: Suno doctor ne muje

Wife: Suno doctor ne muje 1 mahina aaram k liye Switzerland ya Paris jaane ko kaha hai. Hum kaha jayenge ?
.
.
.
Husband: Dusre Doctor k pass. ( ?•? )

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook