Girlfriend ke aansu aur boyfriend
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"
by inayat khan (few years ago!)
Ek Sardar Ko Machar Ne Kata
To Sardar Ne Poocha Tum To Raat Me Kattay Ho Abhi Kaisay
To Machar Ne Kaha Mere Ghar Kay Halat Theek Nahi Hain Is Liye
“OVER TIME” Kar Raha Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
2014 me hone wale rewand ijtima ki dua me pehle se 10 guna ziyada awam k ane ki tawaqo
Q K
ab moulana tariq jamel k 7 veena Malik b hongi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Police Afsar PATHAN se:
Tumhari maadri zuban kon si hai?
PATHAN: Koi nahi..
Police Afsar: Kyun?
PATHAN: Meri ammi goongi thi
by Pak101.com (few years ago!)
The ninety-year-old man was in for his checkup when the nurse practitioner learned he was about to marry an eighteen year old girl.
“Now, Mr. Jenkins,” the nurse practitioner warned,
“you should know that when a man your age marries an eighteen-year-old girl, somebody could get hurt.”
The old man shrugged, “If she dies, she dies.”
by Pak101.com (few years ago!)
ek sardar ne candle bhujane k liye phuk mari to uska paad nikal gaya dobara phuk mari to phir se paad nikal gaya sardar gusse se ulta gumkar bola le tu hi bhuja le
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi sardar se:yaar tu ne swimming kahan seekhi?
Sardar:paani mein
by Sabir shah (few years ago!)
Girl: mje kia gift 2ge..?
Boy: kia chahye..?
Girl: Ring..
Boy: ring dunga pr YES nai krna.. Balance km hai..:P
by Pak101.com (few years ago!)
Wife Ne Pati Se Gale Lagkar Poocha, Main Kaisi Lag Rahi Hoon.
Husband Ne Jawab Diye, Tumne Bhagwan Shankar Ke Gale Main Saanp Dekha Hain Na, Waisi Lag Rahi Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)