Pathan is fasting after a long
Pathan is fasting after a long tym and he is hungry
Pathan call on radio 89.1
Host: What u want to play mr khan?
Pathan-magreb azan plz:p
by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
Larka larki sy: Mujsy shadi krogi?
Larki: Mri umar shadi ki nhi hy me abhi chhoti hun 3sal bd shadi krungi.
Larka: Shadi abi krlo qabza 3sal bad dedena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Saas: Inspector sahab, mere ghar mein TV ko chodke baaki sab cheez chori hogayi hai?
Inspector: Chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga ?
Saas: Mujhe kya pataa sahab, main toh us samay TV par Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi dekh rahi thi….
by Pak101.com (few years ago!)
Hamara Hardisk Aapke Paas Hai
Hum Aapke Memory Mein Rahate Hain
Hum Hai Programmer Oracle Ke
Programmer no 1
Java Wale Job Le Jayenge
Do(2) processor baarah(12) terminal
Mera Code Chal Gaya
Network Ke Uss Paar
Jis Desh Mein Bill(Gates) Rahata Hai
Client Ek Numbari, PROGRAMMER Dus Nambari
Login Karo Sajana
Firewall (Border)
DOWN To Hona Hi Tha
Partition (Deewar)
Kaho Na Virus Hay
Y2K - A Bug Story
by Pak101.com (few years ago!)
Wo khushnaseeb kon hoga??
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
by Abdul Hannan (few years ago!)
The life is so short even to complete your sleep, I wonder how people find to study"
.
(William kaamchor )
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Chor ne apni mangetar ko gold ka set dia
mangetar(khushi se):jan is set ki keemat kia hai?
Chor:3 saal qaid,
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o
by Pak101.com (few years ago!)
'Ab too iss darr say rona he chor diya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaheen humaaray aansoon pay dengue anday he na chor jae....:'
by Zain Raza (few years ago!)
Santa suffering from cold was shivering. His son
called a doc.
Doc: What happened?
Son: Bimari da tay pata nahin par baapu saver da
VIBRATION mode te lagaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool raha hea.
by Pak101.com (few years ago!)