1 ChuÑti Hathi Se

1 ChuÑti Hathi K Upar Baith Kr Ja Rahi Thi.
Raste Me Kacha Pull Aa Jata Hy.
Usy Daikh k ChuÑti Boli
.

.

Janu! Cross Kr Lo Gy Ya Me UtruÑ. :-D ;-)

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1086 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Patry cross karni hai

Sardar:shalimar express kitne baje ayegi?
Tt:9 baje
sardar:local train?
Tt:1 bajy, ap ne kahan jana hai?
Sardar:patri cross karni hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ladkiya Mehnati Hoti Hai

Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..

Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai

Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan puts in hand

Pathan puts his hand on his girlfriend's hand while
driving From Islamabad to lahore.
she smiles & says: u can go further.. and
Pathan drives to multan...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
BAHU K 1-2 affair sunne k baad

BAHU K 1-2 affair sunne k baad sasur ne suicide karli
3-4 k din baad sohar ne bhi suicide kar li,

magar SAAS chup aur zinda rahi.

Kiyu?

“KION K SAAS BHI KABHI BAHU THI”.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Road Per Ghoraa

Pathan Road Per Ghoraa (Houxe) Chala Raha Tha
Signal Tora Toh Trafic Wale Ne Citee Bajae
Pathan Ghoraa Bhagatay Hue Ghoraay Ke Dum Oper Kaar Kay Bulaa
Lay Kar Laay No Note.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne Zoo me sher ka pinjra

Santa ne Zoo me sher ka pinjra khula chor diya
Officer:Tume Sher ka Pinjra Lock ni Kia
Santa:Sir itne khofnack janwar ko kon chori krega?

by Pak101.com (few years ago!)
Malkin: kya hua

Malkin: kya hua tum 3 din kam pe nai aai?

Kamwali: mene to facebook pe update kia tha ki mai gaao ja rhi hu...!

Apke husband ne comment bhi mara tha "Miss u"

by Pak101.com (few years ago!)
Paper Was Tough!

Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?

Son:
Paper Was Tough!

Dad:
Widout Going, How Did U Know?

Son:

Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)

by sana (few years ago!)
Boy-Ro Q rhi ho?

Boy-Ro Q rhi ho?

Grl-Mere marks bahut kam aaye h.
Boy-Bata kitne aye h?

Grl-Sirf 88%

by Pak101.com (few years ago!)
Race

1 Sardar ke ghar chor aa gya.
Sardar ne dekha to chor bhaga sardar uske piche bhaga aur bhagte-2 chor se bhi aage nikal gya or bola:- 1 to chori uper se humse race.

by Asim Raza (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook