Techr studnt se
Techr studnt se: khali jaga fil kro
900 choohe kha kr Billi _____chali.
Stdnt:900 chohe kha kr Billi slow slow chali.
Techr (Ghusse se): khare ho jao, mazaq krte ho..??
Stdnt: mis ye B maine Aap ka dil rkhne k lye keh dya wrna 900 chohay kha kr Billi ka Baap b nahi chal skta...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
Teacher : you are late today,
school 7 baje lag jata hai or tum ab aa rahe ho???
Student : sir aap meri fikar na kiya kare
aap school shuru karwa diya kare.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik Young Beautiful Girl ne ik Rich old-man se shaadi kar ki.
Interviewer asks Cute Girl: Apne inme shaadi k liye kya dekha?
Cute Girl: Ik to inki income aur doosre inke Din-kam.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ship 300 pagalo ko le ja raha tha. Bina Ship
doobe sabhi doob gaye
.
.
Kaise ??
.
?
.
?
.
Ship band ho gaya tha
.
or
saare pagal dhakka dene ke liye utar gaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta - "Apki Love Marriage hui thi na."
Papa - "ha par tumhe kaise pata."
Beta - "Apki Shadi aur meri Date of Birth me sirf 4 mahine ka Farq hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.
Pappu: “Pichle Hafte Meri Aur Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye”
Golu: “Fir?”
Pappu: “Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di”
Golu: “Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne”
Pappu: “To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Hathi ki bike bigad gayi,
Chiti ne use scooty par lift di,
Raste me chiti ne kha
.
.
.
.
.
"Thoda Niche Jhuk Kar Baith Na
Dad Ne Dekh Liya
To Bawal Ho Jayega".
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..
Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti
"AB TUMHARI BARI HAI"
Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.
Friend : Kaise ?
Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...
"AB AAP KI BARI HAI"
by Abdul Sami (few years ago!)
A dog thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... They must be Gods!
A cat thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... I must be a God!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan :I am going Ka Kya matlab hota hai?
.
Sardar:Main Ja raha hun..
Pathan: aise to tera baap b nahi ja saKta Pehlay matlab bata..:-). .
by Pak101.com (few years ago!)
HAKOMAT waleyo jaan deyo
Menu FaceBook chalan deyo
Facebook di bachi munh pher na le.
Koi hor mundda Onnu gheir na le.
Garmi naal hun saaah ny sukde.
Tuadi pain de viyaah nai mukde.
Mobile di battery mukki payi a.
Paani wali tanky sukki payi a.
Toilet vich v jaa nai sakde.
Tishu naal kam chala nai sakde.
Ki ki apne dukhre dasiye.
Pal vich roiye pal vich hasiye.
O baaz v aa jao HARAM DEYO.
Thori jayi bijli te aan deyo..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)