Death time
A Memon On His Death Time
My Wife Where R U?
Wife: Yes,I M Here
My Sons: My Daughters R U All Here? Yes: Papa
To Phir Brabar Wale Kamre Ka
Pankha Q Khula He?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Ek Pathan Bachpan se hi Hairan, Pareshan aur Full Tension main tha.......!
Yeh soch kar k meri Behan k 2 Bhai hain, Aur mera 1 bhai kyun.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mastar (Fareed say): Class mein kon shor kar raha tha?
Fareed: Janab mujhay nahi maaloom mein to apni baton mein laga hua tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Batao cold drink
Nuqsan deti he ya faida?
Student: ager koi pila de
To faida agr plani pr jae
To nuqsan;
(-_-)
<)(>
_//_
O My God I Am So
Intelligent
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife:Suna he k jannat me husband
k sath Wife ko nahi rehne dete
HUSBAND! sahi suna he,
Wife: aisa kion?
Husband: Arey pagli isi liye to
usey jannat kehte hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl to her mother : Mom i am going out to get
some fresh air !!!
Mother: Well go...but tell your "fresh air" that you have
to be back at home by 9:00 pm !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
2 Sardar Soldiers Captured A Enemy
Gave Him A Dice & Said:
If U Get 1,2,3,4,5 V’ll Kill U!
Enemy Asks: 6 Aya To?
Sardars: Then, Throw Again…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Maa boli- “Galiyo me khel-khelkar bache
kitne gande ho jaate hai”
Doosri Maa- “Haan, behanji Ab dekho na,
das bacho ke muh dhone pade, tab kahi jaakar mai apne guddu ko pehchaan payi
by Pak101.com (few years ago!)
Lalu to Rabri: Agar tum batao ki is bag ke andar kya hai, to sare eggs tumare, agar batao kitne eggs to 8 ke 8 tumare, aur agar tum bata do ke ande kiske hain to vo murgi bhi tumari.
Rabri: Lalu Ji, Koi hint do na?
by Pak101.com (few years ago!)
Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
Height of jhatka :
“A boy after spending great time with GF,
Saw a guy’s photo in her bag
Asked – Is he ur X BF?
GF kissed him said no dear thats me before surgery…;)
by Pak101.com (few years ago!)