3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
In search of seat in train,
Pessengr 1: thori takleef krein gy ap?
Psngr2: oi oi oi hui hui hui haye haye haye. . ! Enni kafi ay ya hor kran.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
5 K Beech Me 4 Likhkar Batao?
China : Mazak Mat Karo.
.
Japan : Namumkin
.
Amrican : Sawaal Galat Hai.
.
UK : Net Par Nhi Hai.
.
Indian : Easy… F(IV)E.
India has all
"JUGAAD". ;-) ::::D::::P
Click Like if ur proud to b an
Indian :D
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez ne doctor se kaha.mainek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha
raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
Doctor .....acha to main ap ko kal se 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz
ka 10 rope ka fayda nazar ayega.
by Abdul Basit (few years ago!)
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Kyoki wo kha kar aayi thi
"Bingo red chili chips"
by Pak101.com (few years ago!)
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!
by Pak101.com (few years ago!)
A drunk man was strunlin 2
open door with key.
Frnd askd - Can I help 2open
the door?
Drunk: dude just hold the
house straight & i will
open the door..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai,
kuch surf saboon to dal deta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Logo ko pyaar pata nai kese
mil jata hai humein to samose
key saath chatni bhi ni milti :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhakt: Bhagwan muje drd de,
Dukh de, Tension de,
Mujhe barbad kar de,
Mere piche har muskil laga de.
Bhagwan : Abe ek line mein bol na "GIRLFRIEND" chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha
by Pak101.com (few years ago!)