3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy

3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.

Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.

Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya

2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.

3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.

Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao

3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.

Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.

by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Train ka safar

In search of seat in train,
Pessengr 1: thori takleef krein gy ap?


Psngr2: oi oi oi hui hui hui haye haye haye. . ! Enni kafi ay ya hor kran.

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
5 K Beech Me 4 Likhkar Batao

5 K Beech Me 4 Likhkar Batao?
China : Mazak Mat Karo.
.
Japan : Namumkin
.
Amrican : Sawaal Galat Hai.
.
UK : Net Par Nhi Hai.
.
Indian : Easy… F(IV)E.

India has all
"JUGAAD". ;-) ::::D::::P

Click Like if ur proud to b an
Indian :D

by Pak101.com (few years ago!)
mareez aur d0ct0r

Mareez ne doctor se kaha.mainek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha
raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
Doctor .....acha to main ap ko kal se 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz
ka 10 rope ka fayda nazar ayega.

by Abdul Basit (few years ago!)
Aaj girlfriend ne kiya

Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips

Aaj girlfriend ne kiya kiss

Aur jal gaya lips

Kyoki wo kha kar aayi thi

"Bingo red chili chips"

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Brought 2 Corner Tickets.

Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!

Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!

by Pak101.com (few years ago!)
A drunk man

A drunk man was strunlin 2
open door with key.

Frnd askd - Can I help 2open
the door?

Drunk: dude just hold the
house straight & i will
open the door..

by Pak101.com (few years ago!)
1 kg pakora

Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai,
kuch surf saboon to dal deta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Logo ko Pyar

Logo ko pyaar pata nai kese

mil jata hai humein to samose

key saath chatni bhi ni milti :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhagwan muje drd de

Bhakt: Bhagwan muje drd de,
Dukh de, Tension de,

Mujhe barbad kar de,
Mere piche har muskil laga de.

Bhagwan : Abe ek line mein bol na "GIRLFRIEND" chahiye.

by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?

Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?

Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?

Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook