Shadi nahi ker sakta
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Why is money green?
Because lawyers pick it up before it is ripe.
by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi-AAJ Tab tak piyenge
jab tak woh saamne wale 3
ped(tree)6 nai dikhte
pub manager-saalon bas karo
saamne pehle se hi 1 ped he
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki biwi ne pathan ko SMS kya: Ghar kab aa rahy ho?
Message kar k batao.
Pathan ne SMS kya: Main nahi bata sakta.
Balance kam hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
BV sharabi shohr ko theek kerne k liye Kala Libas Pehan kr khari ho gai Shohar Jhomty howy Kon ho tum ?
BV:churail Shrabi: Hath mila main teri Behan ka Shohr
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Office Chal rahe ho kya?
Banta: tu chal main naha dho kar aaya
Santa: Kamaal hai, tu ab dhone jayega, main to
potty karnay jata hun tabhi dho leta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Jahaz main khara hua aur Zor se chillaya "HI JACK"...
Sab ronay lagy.
Or Pareshan ho gaye.
Kuch dair bad Jack uth kar bola: "HI PAPPU." :-
by Pak101.com (few years ago!)
Sir 2 me :Padai karo varna koi tumhe job nai dega
Me 2 sir :Padai wo log krte h jise job chahiye ham to job dene walo me se hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai, ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Doctor Sahb
Pore Jism Main Kahin B
Ungli Lagaon To Boht Dard
Hota Hai
Doctor Sugested Full
Body Xray
Wen He Checked Xray
Found
Fracture In Finger
by Pak101.com (few years ago!)