2 sardr race dekh rahe the

1st sardar :inam kis ko mile ga?
2nd sardar:aage wale ko.
1st sardar:pechy wale pagal kiun bhag rahe hain.

by Sabir shah (few years ago!) / 842 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Kutta Kaat Lega

Kutta Kaat Lega In park, a boy & girl were sitting!
2 dogs kissed each other

Boy- Jaanu agar tum bura na mano, to main bhi..

Girl- Ok! Par sambhalkar! Kutta kaat lega

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
yehi koi 12 kilo

Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo

Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo

by Pak101.com (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun

Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,

Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…

MORAL:Or Kro CznO sy Shadi

by Pak101.com (few years ago!)
Driver: Kaha jana hai?

1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana to kahin nhi hai..
...
Bacha ro raha hai.

Zara bus ka horn poo-poo baja do..

by Pak101.com (few years ago!)
Har Pathan Chowkidaar Ho

Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:

Khabees Ka Bachcha..

Zarori Nahi K

Har Pathan Chowkidaar Ho

by sana (few years ago!)
Late Q Aaye Ho

PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.

by Pak101.com (few years ago!)
incocence

pathan ny 100 ka balance galt no py bhej diya phir call ki ore kaha: o yaar hamara100 rupya wapis karo.
PUNJABI:lekin mjy tow 80 rupy mily hein.
PATHAN: ok mein20 ore bhejta hn.

by sarmad abbas (few years ago!)
Ghanday kapro Se

Aj ke baat

Kisi ko uske uljhay hue baalo,

ganday or mailay kapro ki waja

se ghareeb na samjho.

Ho sakta hai wo Engineer ho or

uske papers ho rahay hon.

by Mazhar Khan (few years ago!)
.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:

.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,

Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:
.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook