Late Q Aaye Ho
PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.
by Pak101.com (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Teacher : you are late today,
school 7 baje lag jata hai or tum ab aa rahe ho???
Student : sir aap meri fikar na kiya kare
aap school shuru karwa diya kare.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjab Police ka jalwa...
Santa Taalaab me nanga naha raha tha..
Police-Chal oye baahar aakar kapde pehen le teri Talaashi leni hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj ki Achhi Baat:
Apney barey mey kbhi bura mat socho. Q k iska theka tou hmarey rishtedaron ney pehley hi lya hua hey..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party
arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by itrat batool (few years ago!)
Mareez:-doctor ,mujhe ek serious bimari hai,main jo kuch bhi bolta hoon bhool jata hoon.
Doctor:-aapko ye bimaari kab se hai? Mareez:-kaun si bimaari?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Razzi (few years ago!)
Responses Of Kiss;
American Girl
Kiss Me In front Of Everyone,
Indian Girl
Lets Go In The Corner And Kiss Me
Pakistani Girl: Jaldi Kro,
Light NA AAJAYE..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari 2 A Lady Sitting On A Bench In A PARK “Hi Darling!
So U R In The Mood To Have Some Fun”
Lady: How Dare U?
Bhikari: Then What R U Doing On My BED..
by Pak101.com (few years ago!)