Har Pathan Chowkidaar Ho
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K
Har Pathan Chowkidaar Ho
by sana (few years ago!) / 1162 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Bikhari:Roti de do, bhukh lagi hai roti de do.
Budhiya: abhi khana bana nahi hai, jab ban jaeye tab ana.
Bikhari:Ye mera mobile no. Hai mujhe phone kar dena.
( Bikhari rocks )
.
.
.
.
.
Budiya:Jab khana ban jaye ga to mein facebook pe status Laga dungi par kar aa jana.
( Budiya double rocks ]
by Pak101.com (few years ago!)
apke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......
by Abdul Sami (few years ago!)
Reporter ny aik Zakhmi sy pocha jb bomb gira.
kiya wo phat gaya tha?
Zakhmi (Ghussey se): Nai wo reeng ker mere qareeb aaya aur pyar se bola
“THAAA”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Those who are too smart
to engage in politics
are punished by being GOVERNED
by those who are dumber.
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik Memon Apni Bv Ka Sadqa Utarta Hay
10 Rs Ka Or Us Main
90 Dal Kr Mobile Card Load Kar Leta Hay
Bv Pochti Hy Ye Kya Kia?
Memon:
Sadqa Gharib Govt Ko Chala Gya
Aur Balance Meray Pas Agya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sad girl was sitting with her husband
Husband: U r d second most beautiful girl, I've ever seen.
Girl: Who's the first?
Husband: It's YOU When u sM¡le
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko
charti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
If u r stressed, you'll get pimples.. if u cry,u'll get wrinkles.. So, y don't u smile & get dimples?
by khalid hussain (few years ago!)
Chai ki patti aur patti (khawand/husband) main keya qadr e mushtarik hai? dono ki kismat main jalna aur ubalna likha hota hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
New GenEration:
1 orat ne 5 Sal k Bache ko Cigrate Pite Dekha to bache se Kaha:
Kia Parents ko Maloom hy k Tum Cigrate Peete ho?
...
BACHA: Dhoowan Chhorte hue,,
Mohtarma!
Kia ap k shohar ko maloom hy k ap ek ghair mard se baaten kr rhi hain?:-D
Kaka rocked...
Aunty shocked
by Pak101.com (few years ago!)