Jhoot Nehin Bolna
CIRCUIT: Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI: Aye Circuit, woh Sunita ka baap aya hai terayko dund rehla hai.
CIRCUIT: Bhai usko bolo apun gaon gaya hai, kheti karneko.
MUNNA BHAI: Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nehin bolega.
CIRCUIT: Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to bol sakta hai na.
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
Main Nay Us Say Kaha K,
“Ay Jan Apny Nazuk Hath Merey Chehray Par B Lehra Do…
.
.
.
.
Kameeni Ne Aisa Thappar Mara K Moo Se Tulsi Hi Bahir Aagai_!i!:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Brazer or Bunyaan mein kiya farq
hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load
kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada
hota hai<
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1 admi k 10 bacho me 1 alag dekhta tha.
Jb us ki bv marne wali thi to us ne apni bv se pocha ab to bta du ye kis ka hai'
bv:sirf yahi ap ka hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Cheeni Hospital Me Tha.
1 Pathan Us Ko Dekhne Gaya
Cheeni Ne Kaha,
“CHING CHONG MOU CHU CHA”
Or Mar Gaya.
Pathan Ne Socha K Koi
Raz Bataya Hai Wo In Lafzon Ka Matlab
Maloom Krne K Liye China Gaya.
In Lafzo Ka Matlab Ye Tha,
“Kuttay K Bachay
Oxygen K Pipe Se Pair Hata“
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi 22 bachon aur bv k sath dost k ghar dawat pe gia
dost bari faimly dekh kar bola:haya nai aai?
Molvi:nai us k papar ho rahe hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Pati: Khana taiyar h?
Wife: thodi der aur
p:Thik h me bahr kha leta hu
W: 5 min ruko
P:5min me taiyar ho jayga
w: nahi me tiyar ho jati hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!)