Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1043 views
Similar Jokes
Teacher student se:
14 nov ko CHILDERN DAY q manaya jata h??
Student:
kyun k ye din VALENTINE DAY k theek 9 maheny bad aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl friend aur police me kia cheez commen hai.
.
.
.
.
Socho
.
.
.
Nai pata
o donon hi paisa le kar chor dete hain
by Sabir shah (few years ago!)
Bush: Tumhain tairna(swiming) ata hy?
Pathan: Nhi
Bush: Tum se acha to kutta(dog) hy!
Pathan: Tumhain tairna ata hy?
Bush: Yes
Pathan: Tum main aur kuttay mn kia faraq hy?
by Abdul Hannan (few years ago!)
TRUE LOVE SONG:
Bazi Gar O Bazi Gar,
Apni Ammi ko Razi Kar,
Tu Ne Dil Mera Tora,
Mai Ne Elfi Se Jora,
Meri Elfi k Paisay Wapis Kar,
Bazi Gar O Bazi Gar. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aaj pher tum nazar nai aae
pher tamannaun k phool murjhae
na jane kis jangle me kho gae tum
hum to gira ghar se pagal khane tak dekh aae .
by Sabir shah (few years ago!)
Mehman:me jab se chahe pee raha hun ye kutta mera mu kiun dekh raha hai
sardar:ye bahut taiz hai apna pyala pehchan leta hai
by Sabir shah (few years ago!)
How do you recognize a Sardar in School?
He is the one who erases the notes from the book when the teacher erases the board
by Pak101.com (few years ago!)
Train me Warning likhi thi.....
.
Bina Ticket safar krne wale Yaatri Hoshiyaar..
.
santa- Waah , toh jisne ticket li woh Chutiye ???
by Mazhar Khan (few years ago!)
I was just having a conversation with someone who is about to buy a Mac.
I was against it and an argument started.
I said there were too few people supporting the Mac.
He responded, "When was the last time you heard of a virus on a Mac?"
And I said "See, even people who write viruses don't support Macs."
by Pak101.com (few years ago!)
1. Russian General in 1987:
Pathans are the most brave people ever born on the earth. These people cant be defeated by force.
.
2. By American General in 2004:
We are fighting a meaning less war against the Rocks.
.
3. By Indian General in Siachin War:
If there were no NWFP province in pakistan.
I'm sure that at least Kashmir was Ours.
.
Dont send ONLY bad msgs in name of Pathans.
.
We Salute Pathans.
Be united , We are all Pakistani.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)