Lafange Choohay
2 Choohay Bike pe Ghoom rhy thy.
1 hathi ne lift mangi..
Itnay me 1 choha khara ho k bola..
Dekh lay Phir teri MAA Kahy gi k Lafango k sath ghom ra tha.:D;)
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
Girl friend: who do you love more, your mother or me?
Boy: I love you. I respect my mother.
Girl: So you dont love your mother?
Boy: I respect her with love
Girl: So you dont respect me?
Boy: I love you with respect
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Qabr Ma Frishte
1 Admi Ko Mar Rahe The
Phr Bhi W0 Hans Rha Tha
Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:
Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha
0r Jism Kisi Or Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka-Ladki Ek Dusre Ko Bahut Chahte The, Ek Din Ladki Ladke Se Boli.
Ladki: “Meri Mummy Ko Tum Bahut Pasand Aaye”
Ladka Sharmate Hue Ladki Se Bola.
Ladka: “Kuch Bhi Ho, Main Shaadi Tumse Hi Karunga, Aunty Se Kahna Mujhe Bhool Jaye“
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny: Aei bhai apun ko bhi computer sikhne ka hai.
Short Man: Tu sala computer sikhkar karega kya tereko to sala mouse bhi pakdne ko nahi aata hai.
Mr Funny: Aei bhai agar mouse apun pakdega to sala BILLY kya karegi
by Pak101.com (few years ago!)
Tufani Barish Mein Raat Ko
Ek Sardar Pizza Lene Aaya
Shopkeeper: Aap Shadishuda Hai?
Sardar: Is Tufani Baarish Mein Kya Meri Maa Mujhe Bhejti
by Pak101.com (few years ago!)
"New Exam Song"
.
Tu paper paper karti hai
Tu result se kion darti hai
Ek bar mujhe batla de tu
Tu cheating kion nahi karti hai
Kia hota hai paper mai
Paper ka laga don dhair
Mai parish kardon paperon ki
Ju tu ho jaye mairi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h
B-tution k liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)