Run for president
Visiting a genealogist, a man asked how much it would cost to have his family tree traced. “It could cost thousands of dollars,” said the woman. “I see. Well, isn’t there an easier way? A less expensive way?” “Sure,” she replied. “Run for president.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1014 views
Similar Jokes
Oneliner: + When I Met My Wife I Knew She Was ‘Miss Right.!’ I Didn’t Know That Her First Name Was ‘Always’
by tanveer hussain (few years ago!)
Prof to Student: What is Attention Defect Hyperactive Disorder.
Student: Jimbalakkadi Bamba.
Prof: Sorry I didn't understand Anything What you said.
Student: Same Here.
by Pak101.com (few years ago!)
bhai behen bichadne ka kya hua anjaam ??
Dnt say wah wah Plz feel the pain ... (o_O )
bhai behen bichadne ka kya hua anjam ??
MUNNA bana MBBS aur MUNNI hui badnaam
by Pak101.com (few years ago!)
Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.
Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Math Teacher Sardar Se:
Agar Teri 1 Pocket Me 500rs Ho Aur 2sri Me 1000
To Tu Kya
Sochega?
Srdar:Yehi Ki Meine Kisi Aur Ki Paint Pehen Li Hai
by Pak101.com (few years ago!)
father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana
by Pak101.com (few years ago!)
Santa begum k liye Chhapal lene gaya
Dukandar:Santa ji size to batao
Santa:Yaar wo to mai bhul gaya
aisa karo mere kamar pe nisan dekhlo
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj jo dua mangni ha mang lo,Q k jis gar me kutta ho, us gar me dua qabool nahe hoti,
ye mulk b hamara gar hai,
.
.
aur kutta filhal mulk se bahr hai... ;->
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Wife: Me tumhari yaad me 15 Din me hi aadhi mar gai ho..Mujhe leyne kab aarahe ho..?
Husband: 15 Din Baad..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 larki interview dene gyi
boss-woh kya chiz h jiske 2 tyre hote h..?
larki-bike..
boss-nhi..honda bike
.
boss-woh kya chiz h jiske 4 tyre hote h ?
larki-car..
boss-nhi..maaruti car
.
.
ab larki ki baari thi
larki-woh kya chiz h jo bahar se white pr uske andar kala gola hota h..?
boss-hehe..aankh
.
.
.
.
.
.
larki-nhi..saale teri maa ki ankh..
by Pak101.com (few years ago!)