Pathanon Ki Mehrobani
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1366 views
Similar Jokes
1 Chuenti Or Hathi Ki Love Marriage Hoi Next Day Hathi Ki Death Hogai
Chuenti Boli:
Wah Re Mohabbat, 1 Din Ka Pyar Mila, Ab Sari Zndagi Qabr Khodny Me Lag Jaigi
by Pak101.com (few years ago!)
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A serious thought
umar ki raah mein jazbaat badal jaate hai
Waqt ki aandhi mein halaat badal jaate hai
Sochta hoon kaam kar kar ke record tod du
Lekin kambakht salary dekte hi khayaal badal jaate hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you like.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: I want to marry a smart woman, a good woman, a woman who will make me happy!
Santa: Make up your mind.
by Pak101.com (few years ago!)
Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?
Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.
Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.
Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: “Why majority of South Indians are black”?
Santa: “Oh ji … becoz they always watch Sun tv, Surya tv… without applying Sun screen lotion”!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Bohat taiz bhagtay bhagtay ruk gaya....
Why?
Aby Saans phool gai thi uski...
Tum log bhi na Jaan le lo Pathanon ki.
by Abdul Hannan (few years ago!)