Sardar: Mere Dada ne 1857
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8
dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 809 views
Similar Jokes
How Can You Recongnize A Sardar In The Scientists
Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
ghar k pechy jo nadi hai us mei phenk k bhag ja
Pathan calls his wife from Sheikhupura
nokar ne phon receve kia
pathan:
Begam Saheba se baat krvao
nokar:
Wo to sahab k sath dinner kr rahi hen,
pathan:
Par sahab to main hu,
nokar:
Ab me kya karu?
Pathan:
Mar de dono ko
AFTER KILLING
nokar:
Lashon ka kya kru?
Pathan:
ghar k pechy jo nadi hai us mei phenk k bhag ja
nokar:
Par ghar ke peechy to koi nadi nahi hai
pathan:
To kya ye 3530153 num nahi hai?
nokar
Nahi
pthan
sorryWRoNG NuMBEr
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Soya howa insan to pani k chand bondhun se uth jata hai
magr soyi howi qaum ko jagane k lye load shading karni parti hai
from wapda
by Sabir shah (few years ago!)
A depressed person got connected 2 a call center
in Pakistan.He said he was on the verge of
suicide.They got excited and askd...Can u fly a
plane...?!--
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne bank se car li
Lekin loan wapis nahi kar saka,
Bank waley car ley gaye,
Pathan: Pehley pata hota to
Shadi bhi bank se loan le kar karta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 baar 1 sardar Gangubai k ghar jata hai. Darwazy
per knock karta ....
Gangubai: Kaun?
Sardar: mai....
Gangubai: mai kaun?
Sardar: tu gangubai.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tcher-Tum Desh k liya Kya Kya karte ho?
Santa-Pani ki Bachat karta hu
Hafte me sirf 1 bar nahata hu
by Pak101.com (few years ago!)
Boy namaz me dua kar raha tha.:ya Allah lahore ko pakistan k darul hakomat bana de,
friend :esa kiun keh rahe hu?
Boy:me apne paper me yahi likh aya hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl: Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy: Sach?
Girl: Haa, Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)