EXPERT ADWISE
People saying.... DARU PINE SE ZINDGI K PROBLEM SOLVE NAHI HOTE.... But I think.... WESE TO DUDH PINE SE BHI PROBLEM SOLVE NAHI HOTE... ...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 817 views
Similar Jokes
Divyansh ek din samose ke sirf aloo kha rha tha aur bahar ka fek raha tha.kisi ne usse puccha ki voh sirf samose ke aloo kyo kha raha hai
Diyansh bola doctor ne mujhe bahar ki cije khane se mana kiya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Maa se Pitne Ke Bad Ghar Ke Bahar Baitha Tha
Baap-Kya Huwa
Santa-Papa,Tumhari Biwi Ke Sath Ab Mera Guzara Nahi Ho Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
hum tumhay 15 din k bad lotA dega
.
.
(after 15 days)
.
aadmi: Chal khan apna waada pura kar...
.
Pathan: ye ley
.
"LOTA":P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Urdu ke liye 1 dabayye, English ke liye 2 dabayye.
.
.
.
.
.
.
.
Saala ye to Hindi bolne wale ke sath nainsafi hai..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Master- 2 me se 2 gye to kitne rhe.
Sardar-samjh me nhi aya masterji.
Mster-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne 2 roti khali,tumare pas kya bacha? Sardar-sabji..!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Khudkushi kar raha tha,
Kisi ne kaha aisa kyon kar rahe ho?
Pathan: Hamara bivi hamare dost k sath bhag gai hai.
Or hum apna dost k baghair ji nahi sakta...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife: Raat ko aap peeke gutter mein gir gaye thay.
Husband: Kya bataoon, sab galat sangati ka asar hai, hum 4 dost… 1 bottle, aur woh teeno kambhakt peeten nahin.
by Pak101.com (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna
Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar koi apko dopahar 12-1 baje kahy “good-night”
ya phir
shaam ko kahe “good morning”
ya phir
ajeeb ajeeb batien karien
to samajh lein keh Us keh exams ho rahey hain!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Dost K Teen Dost Thay.
Teeno Doctor Thay.
2 Pagal Thay.
1 Ko Smajh Nahi Thi,
Jis Ko Samjh Nahi Thi, Us K 3 Hosptals Thay.
2 Band Thay 1 Khulta Nahi Tha .
Jo Khulta Nahi Tha Us Main 3 Fans Thay.
2 Band Thy 1 Chalta Nahi Tha.
Jo Chalta Nahi Tha Us Ko 3 Machanics K Pass Lay Gaye .
2 Ko Kam Ata Nahi Tha, 1 Say Hota Nahi Tha.\
Jis Say Hota Nahi Tha, Us K 3 Shagird Thay.
2 Atay Nahi Thay, 1 Ghar Main Rehta Tha.
Jo Ghar Main Rehta Tha, Wo Wahi Shuru Wala Dost Tha,
Jis K 3 Dost Thay.
Mainay Bhi Ye Sms 3 Lougo Ko Send Kia,
2 Pagal Hogaye Our 1 Abhi Hojaye Ga… :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)