Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
hum tumhay 15 din k bad lotA dega
.
.
(after 15 days)
.
aadmi: Chal khan apna waada pura kar...
.
Pathan: ye ley
.
"LOTA":P
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
Teacher: tell me the perfect example
for newtons 3rd law?
..
.
.
.
.
.
Student: every time i open my book,,,
my eyes close automatically…
Action ka Reaction
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:tum nai hum ko dhoka diya diya hai...
Dukandar:nahi sar hum nai apko asli radio diya hai....
Pathan:abe ghada is par likha hai MADE IN JAPAN magar jab kholo to khetha hai yai hai karachi fm 107.
by hammad (few years ago!)
A kid gets zero in a paper
Father angrily asks,
“Wats this?”
Kid : Teacher dint have more stars to give, so she started giving MOONS..
by Pak101.com (few years ago!)
Shopkeeper: This sweater's made of pure virgin wool sir.
Santa: You see I am not interested in the morals of the sheep. Just tell me, will it keep me warm?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar travling 1st time in plane,going 2 Bangladesh
While landing
He shouted:
Bangladesh Bangladesh
Airhostess said: B Silent
Sardar: Ok
angladesh angladesh
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan ne Jaali note Banaya aur Quaid-e-Azam ki Topi lagana bhol gaya:
Jab dukandar ko dia to Dukandar ne kaha: Iski to Topi nahi hai.
Pathan: Ye Quaid-e-Azam ki Garmion ki Tasveer hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
'1 Aadmi Ne akhbaar main add Dekha:
Purana Mobile Do or New Mobile Lo.
Wo Us A....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikari: amma roti do.
.
- Dadi: Abhi roti banayi nhi hai, bad mai ana.
.
- Bhikari: ye mera mobile no. Hai Miss Call De dena jab tayyar ho jaye :D
.
- Bhikari rocks.
.
- Dadi:Aray baba mere pas balance nai, mai facebook par status update kar dungi. Usay check karky aa jana.:D
.
- Dadi double rocks.;-
by Pak101.com (few years ago!)
Yaar
Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana doonga.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
At a ladies garments shop,
MAN: I need a Ladies Salwar Suit..
Shopkeeper: Sir, wife k liye chahiye yaa kuchh acha sa dikhau?
by Pak101.com (few years ago!)