Santa: hello Police station
Santa: hello Police station
Police: ha boliye kya hua??
Santa: mujhe dhamki bhare phone aa rahe hai..
Police: kaun kar raha hai??
Santa: telephone companywale kehte hai ''bill nai bhara toh kaat denge''
by Pak101.com (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Customer: Hi, this is Celine. I can’t get my diskette out.
Tech support: Have you tried pushing the Button?
Customer: Yes, sure, it’s really stuck.
Tech support: That doesn’t sound good, I’ll make a note.
Customer: No, wait a minute, I hadn’t inserted it yet, It’s still on my desk. Sorry….
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?
Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin: kya hua tum 3 din kam pe nai aai?
Kamwali: mene to facebook pe update kia tha ki mai gaao ja rhi hu...!
Apke husband ne comment bhi mara tha "Miss u"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.
Pappu: Haan papa, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Checkup ke bad doctor-Tumhe khaste waqt sabse jayada taklif kab hoti hai
Marij-jab pados ka kutta meri khasi ka jawab dene lagta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla
To Police Ne Kaha Nikaal 50rs..
Santa:
Abe Maine Helmet Pehni To He
Police:
Abe, Par Scooter Kaha He ?
by Pak101.com (few years ago!)
Child: Mom is bar hum sare patakhe is shop se lenge.
Mom: lekin beta ye to girls hostel hai.
Child: Papa to kehte hain k sari phul-jhariyan yahi rehti hain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer Let Me Check Your English
Interviewer: Let Me Check Your English,
Tell Me The Opposite Of Good ?
Sardar: Bad
Interviewer: Come ?
Sardar: Go
Interviewer: Ugly ?
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok Now Stop It
Sardar: Ok Now Carry On
Interviewer: Abay Chup Ho Ja….Chup ho ja….Chup ho jaa
Sardar: Abe Bolta Reh….Bolta Rah….Bolta Reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are Dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m Selected…Bale Bale…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Lady to Doctor: Mujhe Gas ki
problem hai par achhi baat ye hai ki meri gas me na BadBu aati hai na Awaaz.
Aap k clinic me bhi 20 dafa gas chhod chuki hu par kisi ko pata nahi chala..
Doctor: "Ye Dawa lijiye aur 1 week baad aayiye" .(1 week baad) .
Old Lady:"Aap ne mujhe kya dawa de di? Meri gas me ab bhi aawaz nahi aa rahi par
bahut Zehrili Badbu aa rahi hai" .
Doctor:"Good..! Aapki Naak theek ho gayi hai Ab hum aap k KAAN ka ilaaj karenge....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa’s Son: Papa aaj meri Miss ne aisa sawal pucha jiska jawab sirf Merey paas tha.
Santa: Oye Shabash puttar, kya sawal tha?
Son: Ye class main PAAD kis ne Mari?
by Pak101.com (few years ago!)