Choose number
Choose 1 number k ap ki shadi kis gharane me ho gi.
1
2
3
4
5
6
7
8
ufff. Ap ho tum mat chuno kiun kisi ki zindagi kharab karte ho
by Sabir shah (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS “NARRA”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga
Pathan:
Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay
Four Wheel Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bakra Zibha Karnay Laga Tou Confuse Ho Gaya K Parhna Kya Hai....
Aik Lamha Sochnay K Baad Chhuri (Knife) Chalatay Howay Josh se Bola
.
.
.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ki beti ko kisi ne sms kia
I LOVE YOu
Pathan Ghussy me beti se kehta he:
jis ne sms kia hai usy me dekh lunga filhal tum us ka sms usy wapis bhej do.
by lescol (few years ago!)
Koi PYAR Karnay wala Agar DUKH Day
Aur
Aapki Aankho May Aansu Aa Jaye
To
Is Yakeen k Saath
Aansu Saaf karna
k
Ab is Kaminay Ki Bhi Watt Lagani Hai Zaroor
by Mazhar Khan (few years ago!)
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti.
Larka: Chalo Mai Tumhara Gift Kisi Or Ko De Deta Hun
Larki: Mera Matlab Tha Kal Nahi Aa Sakti Abi Kahan Ho Tum?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Tum Shadi Shuda Ho?
Pathan:
Han, Humara Aurat Say Shadi Hua Ha
Sardar:
Bewakuf, To Kia Mard Se B Shadi Hoti Ha
Pathan:
Han Humara Bahen Ka Hua Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai
by Pak101.com (few years ago!)
"Do you really believe your husband when he tells
you he goes fishing every weekend?" asked Jane's
best friend. "Why shouldn't I?" said Jane. "Well,
maybe he is having an affair?" "No way" said Jane
"he never returns with any fish..."
by Tanveer Hussain (few years ago!)