Tumko sharm nahi aati
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:-Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me hue the.
by Pak101.com (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Girl- Ye ratein Ye hawaein Ye chandni Ye ghataye
Ye nadiya Ye kinare Boyfnd-Abe Tu pyar kr rahi he
ya mausam ki jankari de rahi Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte
the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
faraz fermata ha
Aik larki ko dhekha to aisa laga
Doosri ko dhekha to wesa laga
Lekin
Jab donon ne thaparh mara
To
Aik jaisa laga
by nadeem (few years ago!)
Teacher Mehnat Karoge
To Kuch Banoge
Sant-Teacher Hamra
Gadha To Itni Mehnat Karta Hai
Magr Wo Ab Tak Kuch Nahi Bana ...;->
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Bank lootny gia, Gun dikha kar sara paisa loot lia
Lekin Us ke hath kuch nahi aya
.
Kion?
,
Kionke Sara paisa us ne manager ko de kar kaha: "Yai sare paise maire account mai jama kardo"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: Qutub minar kaha hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Shyam Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar pe bhi raha karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Mian,bv aur bache so rahe hun ge achanak bacha cheekh kar rone iage ga
bivi:kambakhat wapda wale light bhej k bachon ko dara dete hain
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: sab log kyu bhaag rahe hai?
Banta: yeh race hai. jo jeetega use prize milega
Santa: agar sirf jeetnewaale ko prize milega to itne
log kyu bhaaga rahe hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A lady broke the traffic signal...
Police :- Stop!!
Lady :- Plz let me go. I'm a teacher....
Police :- Aah, I've waited for this moment all my life. Now write...'I'll never break signal' 100 timez..
by Pak101.com (few years ago!)
Trian me waring likhi thi "bina ticket sarfar karne wale hoshyar"
sardar:wah g wah to jinhun ne ticket lia wo kia bewakuf
by Sabir shah (few years ago!)