Aik student net pe apna result dekh k:
Aik student net pe apna result dekh k:
“Mei fail? Wo b English mein?
.
.
.
.
.
That’s unpossible!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke ghar chor aa gia
Santa ne daikha tu chor bhaag gia
Santa chor ke peche bhagty bhagty agay nekal gia
Santa: Ek to chori oper se "RACE" lagata hai hamary sath
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Judge: You have been sentenced to death, however you can choose the way you want to die.
Accused: I want to die of old age, your honor
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Jyotish Ke Paas Kundli Dikhane Gaya.
Jyotish: “Tera Naam Santa Singh Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tujhe Do Ladki & Ek Ladka Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tune Abhi 10 Kilo Chawal Kharide Hai?”
Santa: “Haan, Oye Aap To Antaryami Ho”
Jyotish: “Bete Agli Baar Aana, To Kundli Lana Ration Card Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Oxford Univrsty Mein Top Kia Media: Agay Kya Karna Chahtay Ho?
Pathan: “Bachpan Se 1 Hi Khuwab Hai K Ham Apna Lunday Ki Dukaan Kholay Ga”
by Pak101.com (few years ago!)
Kid-Maa Mujhe Bhai Chahiye
Maa-Tumhare Papa Dubai Gae Hue Hai
Wo Aa Jaen Phir Sochenge
Kid-Kyu Na Hum Papa Ko Surprise De
by Pak101.com (few years ago!)
- interview -
Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?
Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
by Pak101.com (few years ago!)
Grandpa: Teri Teachr aa rahi hai.Ja chup jaa. Grandson: Pehle aap chup jao. Aapki maut ke bahane maine do hafton ka leave le rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Pak101.com (few years ago!)