Samajh Mein Nahi Aata Main Hun Kya?
Pappu Ki Class Mein Ek Nayi Teacher Aayi Aur Sab Bachon Se Unke Naam Poochne Shuru Kar Diye,
Pappu Ki Baari Aayi To Teacher Ne Poocha,
Teacher: “Beta, Aapka Naam Kya Hai?”
Pappu Zor-Zor Se Rone Laga, Teacher Ne Poocha
Teacher: “Bache Aap Ro Kyun Rahe Ho?”
Pappu Rote Hue: “Meri Mummy Mere Papa Ko Kutta Kehti Hai Aur Mere Papa Unko Billi,
Mujhe Samajh Nahi Aata Ki Main Pilla Hoon Ya Billa“
by Pak101.com (few years ago!) / 3329 views
Similar Jokes
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Pak101.com (few years ago!)
Girls ki ek smile boys ko confuse kr deti hai,
Sala pura din smj nhi ata k. .
.
.
.
... .
. .
.
.
Hans k dekh rhi hai,
Ya Dekh k hans rhi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A question 4 Bill Clinton:
Wat was Miss Lewinsky’s most memorable feature?
She has d whitest teeth I’ve ever come across!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Faqeer:5 rupee ka swal hai baba?
Pathan:pocho shahid mujhe ata ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa kissed his GF in park
Gf: Plz ye sab shaadi se pehle maat karo
Santa: Oh Soniye Don't worry I'm married
by Pak101.com (few years ago!)
Ma:beti shadi ke liye kon sa date fix kare?
Beti:22 Dec. Ma:Q?
Beti(sharmate huye):Suna
hai us din saal ki sabsi lambi raat hoti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boss nokar se: tum kisi kaam se jate ho to 2,3 ghantay tak wapis q nh aate
nokar: aap ne hi to kya tha k bijli k tarha jao or bijli ke tarha aao
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Pati- Jab Maine ache kapde Pehn k Bazar Jata hu
to Sabziwala sabzi mengi deta hai Jab Gande Kapde
pehn k jata hu to sasti
BV- Kal se Katora le k jana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek
page ke to 100000+ likes hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)