Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
ek pathan k janaze main log bhangra daal rahe tahe.
wajha pochi to ek pathan ne bataya k
pehli dafa hum main se koi
Brain Hambrige se mara hai
by Pak101.com (few years ago!)
An
Elephant
Cow and
a Khota
Arguing whos the Best
Elephant:
I help move heavy loads
Cow:
I give milk
.
.
.
.
kuchh bol yar
Its ur turn now!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Students ki 7 Nishaniyan
1- Ratta marny ko Mehnat Kahna
2- Har semester mai ye azam karna ke "Es Semester mai sath sath Parhunga"
3- Mobile Off karky parhna owr 5, 5 mint baad mobile ON karke dekhna ke koi msg tu nahi aya
4- Group study mai bar bar kahna ke "Agar ab kesi ne chawal mari tu group se bahir"
5- Parhny se pahle Course ke Page ginna owr gin kar khof se band kar dena
6- Har Lecture ke End mai sath wale larka se pochna "yar tere pas kal wala lecture hai"
7- Yaar apni Degree ka koi Scope nahi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
After 7 Days!
After 159 Hrs!
After 16890 Mins
After 1015200seconds!
Sub Log.....
.
.
.
.
.
.
Jo Bhi Karen, Ap Ko Kya Taklef Hai?
Aap Apna Kam Karein:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Aadmi Library Ja Ker Puchhta Hai
Aadmi: “Sucide Karne Ke Tarike Wali Book Hai Kya?”
Librarian Ne Use Ghoor Ker Dekha Aur Puchha: “Wapas Karne Kaun Aayega? Saale“
by Pak101.com (few years ago!)
5 missed calls from your bestfrnd
means they wanna hang out with
you.. ^_^
.
.
.
.
5 missed calls from your
Girlfriend/ Boyfriend means they
miss u... ?
.
.
.
But...
.
.
.
.
.
.
.
5 missed calls from HOME means...
.
.
.
"Beta aaj to band bajne waali
hai..:p:O :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan cycle pe larki k samny zor se gira aur jaldi se khara ho gaya
larkih Oh my GOD
Pathan:Hum aisy he utarta hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
NAME:Shbana Maasi
PASSI0N:Jhaaro Pocha
SPECIALIST:Gattar or Pipe line kholna
Date of Birth:16/03/74
WEIGHT:95 Kgs
HEIGHT: 4’5?
COLOR:Dark chocolate black
BIRTH PLACE:Bhains C0l0ny
DREAM:Shaadi karoongi to sirf sms pharny waly se
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa k ghar NAVJOT SINGH SIDDHU ki tasvir lagi hui thi
Banta: ye q laga rkhi hai..?
Santa: LAUGHING BUDDHA lene gaya tha dukandar ne kaha yeh LATEST hai..
by Pak101.com (few years ago!)
2 Friends Jungle Main Bathroom Kar Rahay Thay,
Achanak SHER Agaya.
1st Friend: Oye Tu Dar Tou Nhi Raha Na?
2nd Friend: Nahi Nahi Yaar, Main Tou Nahi Dar Raha…
1st Friend: Tou Phir Apni Dho Meri Kio Dho Raha Ha…..:O
by Mazhar Khan (few years ago!)