English class
English class-kid: Me sleep with dad last night Madam corrected : NO beta,I slept with dad last night..
Kid : Aap mere sone k baad aayi hogi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aaj main Apko Laziz Khana banana sikhati hn…
1) 1 Dish mein ANGOOR rakh lein.
2) Phir Dish ko haath mein Pakrein
3) Or kisi Sheeshe k samne khare hojayen
Bas Dish ready hogai
Dish Ka NAME
Langoor k hath mein Angoo
by Zia Rasool (few years ago!)
Boss : why do you want some off time tomorrow.
Ali : I want to be married .
Boss : who stupid girl is being married with you.
Ali : she is yours daughter sir
by Pak101.com (few years ago!)
I m on a light diet:
I eat in daylight
I eat in moonlight
And sometimes, I eat in refrigerator light!
by @irha@ (few years ago!)
MAULVI SAHIB NE AK DIN ROZA RAKHNAY KA IRADA KIA SHAAM KO BIVI KO JALAIBIAN DEEN AUR KAHA K IN KO BHAGO KAR RAKH LAI WO SUBAH SEHRI KARAIN GAY SUBAH HOTAY HI MAULVI SAHIB NE BIVI SE KAHA
MAULVI SAHIB:BEGAM JALEBIAN LE AAO
BIVI:JALAIBIAN TO BILLI KHA GAI HAI
MAULVI SAHIB:CHALO PHIR ROZA BHI BILI RAKHAY GI
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi,,
by haleema sadia (few years ago!)
Suna Ha Ap Ki Muskrahat Pay Har Koi Marta Ha,
Zara Time Nikal K Aao Na.
Aik Chooha Marwana Ha :P
Zaalim ZEHER Say Bhi Nahi Marta :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Mere podho ko pani de ramu.
Ramu: Sir barish gir rahi hai!
Sardar: Bahana nahi chahiae, chata leke ja…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Tere result da ki banya AE?
Son: Headmster saab da puter fail AE..
Sardar:Te tOu?
Son: Doctor saab da puter v fail AE..
Sardar:Te tera result ki ae?
Son: O khan saab da puter v fail ho gya ae
Sardar:Kaminay, main tera pucheya ae..
Son:Te Tu kera Allama Iqbal ain
TEra putar v fail ae..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)