kis Din MjHe BhoOl jao gay
Ap kis Din MjHe BhoOl jao gay.
Select any numb.
1
2
3
4
5
6
Ek b select kia to 32 k 32 Dant tor dunga.
Kitna shok hy mje BhoOlny ka.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 835 views
Similar Jokes
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife : barabar wali harr month baad apne husbnd ke sath 10 ,
10 din ke liye ghoomne jaati hai. Aap kbhi le ke gye ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Husbnd : Qasam se , mene to 3 , 4 baar bola magar maani hi nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k yemere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqtghar pe bombphenk dia kare ga.
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher: "Anyone who thinks he's stupid may stand up!"
Nobody stands up
Teacher: "I'm sure there are some stupid students over here!!"
Little Johnny stands up
Teacher: "Ohh, Johnny you think you're stupid?"
Little Johnny: "No... i just feel bad that you're standing alone..."
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: Mamu, tu kitna pada hai? MAMU: B.A.
MUNNA BHAI: Sala, two akshar pada aur woh bhi ulta?
by Pak101.com (few years ago!)
Basant : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News, we will celebrate it. Basanti : Shadi se pahle bapuji ko bataya tha ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mai apna “DUKH” kise sunau.. ??
.
.
YARRON
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 hi LADKI ka NUMBER tha mere
pass Wo bhi Alim Baba ki bato
me aakar DELETE kar
diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: What is another Difference between a Mosquito and a Fly?
Banta: A Fly can fly but a Mosquito cannot mosquito. :P
by Pak101.com (few years ago!)
New idea 4 new generation:
Ab girlfrend k 7 lambi date marny k liye kisi park ya hotel k bajaye
CNG bharwany ki line me lag jayen
by Mazhar Khan (few years ago!)
Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?
by Pak101.com (few years ago!)