1st Girl: Muje Mere lover ke sath
1st Girl: Muje Mere lover ke sath bike
Pe jate mere Papa ne dekh liya.
2nd Girl: Acha Phir Kya hua????
1st Girl: Fir kya, papa ne BUS ke paise wapas maang liye
by Pak101.com (few years ago!) / 936 views
Similar Jokes
Jin: bottle sy Aazad hone k bad,
kya hukam hy mery Aaqa?
Admi:
Kuch Aesa karo k Dunya mein Jitny Shohar hain unki Biwiyan unki Farmabrdaar hojaen
Jin:
Bottle mein Wapis Jaty howe Bola Biviya Or FarmaBardar
"Chacha Bottle ka Dhakkan zara tight Band karna"..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Do sardar raat ko ghoom rahy thy
1st sardar:
bohat garmi hy yar
2nd:
Han yar agar din hota to kahin chhaon mai beth
by Tanveer Hussain (few years ago!)
child:abu Mujhe motercycle le kr dein
Abu:
Allah Ne 2 Tangain kis lyea di Hn?
Child:
Ek Kik Marny k lye or Dusri Gear lagane k liye...
by itrat batool (few years ago!)
Salesman:
This Computer Will Cut
Your Workload By 50%.
Santa:
That Is Great,
I Will Take Two Of Them
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : O Yar Bike Q Teez Kar Diti?
Pathaan: Break Fail Ho Gaya Hai
Is Se Pehle Accident Hou Jaye
Jaldi Se Ghar Phuch Jate Hen
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher Now, Johny, tell me frankly do you say
prayers before eating?
L-Johnny No sir, I don't have to, my mom is a
good cook.
by Pak101.com (few years ago!)
Why Gove
ment do NOT
allow a Man to MARRY 2 Women.
Because per Constitution,
you can NOT BE PUNISHED TWICE
for the same Mistake.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know
under what name she had saved his number, when
he dialed his number from her phone, it showed
"TIME PASS NO. 8"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil chahta hai,
Chori Karon,
Jhoot bolon…
Sharab piyon,
Rishwat khaon,
Qatal karon,
Or
Jail Jaon…
Shayad isi tarah kabhi main President of Pakistan ban jaon
by Pak101.com (few years ago!)