what is your qualification?
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 757 views
Similar Jokes
Father to Son: Beta sharab kabhi mat peena,
Warna woh jo 2 aadmi ja rahe hain,
Woh tumhe 4 nazar aayen ge..
Son : Lekin papa woh to 1 aadmi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!)
Why does a blond dog have lumps on his head?
From chasing parked cars!
by khalid hussain (few years ago!)
Girl- Ye ratein Ye hawaein Ye chandni Ye ghataye
Ye nadiya Ye kinare Boyfnd-Abe Tu pyar kr rahi he
ya mausam ki jankari de rahi Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dhol dhamakay ki awaz sun kar Ali bahar nikla to
dekha k kuch Pathan khushi se Bhangra daal rahay
hain.
Ali: Khan g kia hua.Pathan: Hamara bhai mar gia hy
Ali:To is me khushi ki kia baat hy
Pathan: Log kehtay hain k Pathano ka Dimagh nahi
hota jab k hamara Bhai Dimagh k Cancer se mara
hy!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa te Banta kisi da afsos karan gaye.
Ik kudi Bante de gal lag ke ron lag payi.
Santa to girl: Idhar aao ji, eh mere vi ohi lagde c jo Bante de lagde c.
by Pak101.com (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
A small boy, his father and father's friend went to a Restaurant.
Father: waiter, 2 beer & 1 ice cream.
Boy: y daddy ur friend don't like beer ah?
by Pak101.com (few years ago!)