Santa te Banta kisi da afsos karan gaye.
Santa te Banta kisi da afsos karan gaye.
Ik kudi Bante de gal lag ke ron lag payi.
Santa to girl: Idhar aao ji, eh mere vi ohi lagde c jo Bante de lagde c.
by Pak101.com (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
students life
whole semister
dhinka chika dhinka chika
aaa :P
.
.
.
.
.
.
.
last night before exams
ilahi teri chaukat pay bikhari bun kar aaya hoon :D
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Can Do Everything For Girl
Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.
by @irha@ (few years ago!)
Bill Gates: Hamare country mein log aaj-kal email
se shaadi karte hain.
Funniest Laloo Yadav: Bill Sahib Ji, hamare Bihar
mein to sirf female se hi shaadi karte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master To Student:
A B C D Se Shuru Honay Walay Alphabets Se Sentence Banao.?
Student:
A=Apni
B=Beti ka
C=Cell Number
D=Dijiye
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demand For Ice Cream..
Boy Purchased it..
Girl: Thank U
Boy: Only Thank U?
Girl: U Want Ki$S Na?
Boy:Chup Kar!! Aadhi Ice Cream De Mujhe.
by Pak101.com (few years ago!)
There Is A Board ‘DRIVE SLOWLY’
Near Schools
But No Board Near Women’s College Why? Bcos
VEHICLES AUTOMATICALLY
GO SLOW THERE
by Pak101.com (few years ago!)
father- 1 zamana tha k mai Rs 10 me kirana, saag, dudh, or nashta leke aata tha.
Beta-Ab possible nahi hai Dad Qki ab wahan CCTV camera hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Din Santa Ke Ghar Mein Chor Aaya, Par Santa Ne Usko Dekh Liya To Chor Dar Ke Mare Bhag Gaya.
Santa Bhi Uske Piche Piche Bhagne Laga Aur Bhagte-Bhagte Chor Se Bhi Aage Nikal Gaya Aur Uski Taraf Dekh Ke Bola.
Santa: “Sale, Ek To Chori Uper Se Humse Race“
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari dosti ap se tab kathatm ho gi jb
1 gonga 1 behre ko call kar k btaega k 1 andhe ne dekha k aik langra bhag raha tha
by Sabir shah (few years ago!)
Raj:- Kal Meri Patni K pars me se koi 2000 rup nikal kar lai gyea!
Mohan:-vo jhooth boll rahi hai pars me sirf 1500 rup the
Raj:- yaar paise ki baat nahi hai bas tum us
admi ka pata kar do
by Pak101.com (few years ago!)