Ek sardar Kele ke chilke
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Nojawan larki ney phone per sirf 20 min baat ker key phone rakha. Us ka baap bara khush hua kyunkey larki kabhi ek ghantey sey kam baat nahi kerti thee.
Us ney beti ko is tabdeeli pe mubarakbaad di or kaha, “Kia saheli sey baat ho rahee thee?”
Larki ney jawab diya, “Ji nahi, wrong number mil gaya tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik: Abhi tak tujh se machar nahi maray? Mairy kaanon mai gunguna rahay hain . Nokar: Sahib May nay thu machar maar diye hay, yay thu unki bewiyan hai jo bewa ho kar ro rahi hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: Mjhe bemari hai. Na khaoon tu bhook lagti
hai,
Na soo tu Neend aati hai, Ziada kaam kr k thak jaata
hoon.
Doctor: Saari Raat Dhoop mai betho Theek hojaogay.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:tum ne aik raat me 5 chorian kaise ki hain.?
Mulzim:bus judge sahab me bachpan se hi mehnti hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Bacha: Maine Hathi K Samne
12 Kailay Rakhe Usne 11 Khaliay
1 Q Nhi Khaya?
Admi: Hathi Ka Pait Bhr Gaya Hoga.
Bacha: Nahi 12wa Kaila Plastic Ka Tha.
Acha Dubara
Maine Hathi K Samne 12 Kailay Rkhe To Usne Aik B Nhi Khaya Q?
Admi: Saray Kailay
Plastic K Hongay?
Bacha: Nahi Ghalat.
Is Dafa Hathi Plastic Ka Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- Batao Kutta Puch Q Hilata Hai..?
Student- Q ki Puch Me Itni Takat Nhi Hoti K Wo Kutte Ko Hila Sake..
Seedhi Baat,No Bakvas
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:
Train Me Neend Nahi Aayi
Upar Ki Seat Thi Bahut Garmi Thi
Banta:Toh Exchange Karna Tha Na
Santa:Kisse Karta?
Niche Seat Pe Koi Nahi Tha Hi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka ek ladki k saath baitha tha. 2nd day doosri ladki k saath dekha gaya. 3rd day koi aur ladki thi. 4th day kisi nayi ladki ke saath tha
Moral: ladkiyan badal jaati hain, ladke nahin badaltey
by Pak101.com (few years ago!)
Phool wala:
Sahab ye phool apni girl friend ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi girl frnd nahi...
...
Phool wala:
Phir apni mengatar ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi mengatar bhi nahi..
Phool wala:
Phir apni biwi ke liye lejayen...
Admi:
Meri koi biwi bhi nahi..
Phool wala:
Ae duniya ke khush kismat insaan! Meri taraf se yeh phool Muft leja! :
by Pak101.com (few years ago!)