Maa Khushkabri Hai
Sardar On Phone :
Maa Khushkabri Hai
Maa: Bol Beta
Sardar: Hum 2 Se 3 Ho Gaye
Maa :
Mubarak Ho ,Beta Hua Ya Beti?
Sardar:
Meri Biwi Ne Dusri Shadi Karli..
by Pak101.com (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
Santa Apne Dost Banta Ko Apne Business Ke Bare Mein Bata Raha Tha
Santa: “Jab Mene Dhanda Shuru Kiya Tha Tab Mere Paas Punji Thi Aur Mere Partner Ke Paas Anubhav”
Banta: “Acha, Tab To Punji Aur Anubhav Ke Mail Se Tumhara Dhanda Khoob Chamaka Hoga?”
Santa: “Nahi, Par Akhir Mein Uske Paas Punji Aur Mere Paas Anubhav Ho Gaya
by Pak101.com (few years ago!)
I failed my driver’s test.
The guy asked me “what do you do at a red light?”
I said, I don’t know… look around, listen to the radio…
by Pak101.com (few years ago!)
Mahesh Dhobi Ko Daatte Hue, Tumne Meri Pent
Gum kar Di Aur Dhulai Ke Paise Maang Rahe Ho,
Dhobi: Sahab Pent Dhone Ke Baad Gum Hui Thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bv:mujhe apne husband pe shak hai wo roz kisi larki se milne jate hain.
Saheli:ab to kia kare gi?
Bv:kal hi tasdeeq k lye us k pecha apna boy friend lagati hun.
by Sabir shah (few years ago!)
There was a lawyer and he was just waking up from anesthesia after surgery, and his wife was sitting by his side.
His eyes fluttered open and he said, "You're beautiful!" and then he fell asleep again.
His wife had never heard him say that so she stayed by his side. A couple minutes later his eyes fluttered open and he said "You're cute!"
Well, the wife was dissapointed because instead of "beautiful" it was "cute."
She said "What happened to 'beautiful'?"
His reply was "The drugs are wearing off!"
by Pak101.com (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Papa Good News Hai.
Papa: Kya?
Son: Aapko yad hai aapne kaha tha k agar mai Exam mai Paas ho Jaun To mujhe 5000 denge.
Father: Haan
Son: Aapke 5000 bach gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00
by Abdul Hannan (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!)
Police Ky Chhittar Khane Se
Koi Mar To Nai Jata.
.
.
.
.
Bus Pedal Chalne K Andaz
Badal Jate Hain…!:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)