Tameezdaar hai
Jo insan itne garmi main
bhi tameez se baat karay
wo waqai tameezdaar hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Pupil (on phone) : My son has a bad cold and won't
be able to come to school today.
School Secretary: Who is this?
Pupil: This is my father
by Tanveer Hussain (few years ago!)
een admi apas main bethe apne apne dukhon ki daastan suna rahe the. Pehla Admi Bola : main teen saal africa ke junglon main raha hon. Dosra Admi Bola : main panch saal arab ke sehraon main raha hon. Teesra Admi Dukhi Andaz Main Bola : meri bhi tou suno , main bees saal se apni bivi ke sath reh raha hon :...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!
by Pak101.com (few years ago!)
Qarardad-e-Pakistan 1940 me manzur hui,
Lekin dono mulk 1947 ko AzAD hue??
Q?
Q k 7 saal dono sochte rahe k
PATHAN kon rakhega or SARDAR kon?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,
Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,
Dard hai to zandu balm hai aur
Zandu balm hai to munni badnaam hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Kal mere khawab main ek larki aye thi. Wah! Kia Larki thee!
Wife: Akeli ayee hogi?
Husband: Tum ko kese pata?
Wife: Uska Husband mere khawab main aya tha!
by Pak101.com (few years ago!)
u so drunk u gave a mushroom to a midget and kept yelling GROW MARIO GROW!
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Ek Din Santa Ke Ghar Mein Chor Aaya, Par Santa Ne Usko Dekh Liya To Chor Dar Ke Mare Bhag Gaya.
Santa Bhi Uske Piche Piche Bhagne Laga Aur Bhagte-Bhagte Chor Se Bhi Aage Nikal Gaya Aur Uski Taraf Dekh Ke Bola.
Santa: “Sale, Ek To Chori Uper Se Humse Race“
by Pak101.com (few years ago!)
America ny ek choor pakerny wali machine banai
Jisny America main 30 minute main 30 choor pakray .
ENgland main 30 minute main 50 chor aur india main 30 minute main 100 chor pakray jab wo machine pakistan lai gai to 15 minute main
.
.
.
Wo machine he chori ho gai .
Geo pakistan ..
by Zia Rasool (few years ago!)