Mujhse Aage Nikal Ke To Dikha
Ek Din Santa Ke Ghar Mein Chor Aaya, Par Santa Ne Usko Dekh Liya To Chor Dar Ke Mare Bhag Gaya.
Santa Bhi Uske Piche Piche Bhagne Laga Aur Bhagte-Bhagte Chor Se Bhi Aage Nikal Gaya Aur Uski Taraf Dekh Ke Bola.
Santa: “Sale, Ek To Chori Uper Se Humse Race“
by Pak101.com (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala hu…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Double heart attack message by a girl to a boy: . . . . 1st Msg:”Let`s break up now,it`sall over. . . . 2nd Msg:”Sorry, Sorry, Sorry!That was not for you…:p:O
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan pizza hut gya to waiter ne pizza
la k rkh dia. pathan 1 ghantay tak betha raha phr chillaney lga k
O khocha nan rakh k gya hai salan tmhara Baap layega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don’t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
light chali gayi
beta-papa torch do na
baap-le,padega kya?
beta-no papa frnd ko sms bhejna hai isliye torch
maang raha huin
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jo aankhon se hamesha rahtey hain Door
Wah Wah
jo aankhon se hamesha rahtey hain door
.
.
.
.
.
Wo Question Exam me aatey hain Zaroor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Arz kiya hai...
Baith kar mehbuba ki bahon me aisa josh aaya..
wah ! wah !
wah ! wah
phirrr..?
phir kya!
Biwi ne dekh liya or i.c.u me hosh aaya
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :
by Abdul Basit (few years ago!)
Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko charti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
There were continously coming I Love You messages on a sardar’s mobile phone.
2nd sardar made fun of him about that.
1st sardar said: No, no, its not mine. I have brought my wife’s mobile phone today by mistake.
by Pak101.com (few years ago!)