Read and Write
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 821 views
Similar Jokes
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Pak101.com (few years ago!)
BOYFRIEND to its GIRL FRIEND
"Kal Raat
Chand Bilkul
Aap Jaisa Tha,
Meri Jaan.. Bilkul..
Wohi khubsurti,
wohi noor,
wohi Guroor,"
Girfriend:lakin kal to amavasaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka bacha: Teri MAA itni moti hai k sab us ko TRUCK kehte hai.
Pathan ka bacha: Teri MAA moti nahi hai is liye sab log use cycle cycle kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?
Pati: Ek second ki tarah.
Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?
Pati: Chavnni ki tarah.
Patni: Jara 10000 rs dena toh
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
.
Hazaron log ekathay ho gaye
.
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
American ne India ka masaledaar dinner liya,Agli subah toilet se nikalte hi bola,Ab samjha Indians Q paani se dhote Hai,Tissue paper to aag pakad lega....
by Pak101.com (few years ago!)
Propose in New Style
Boy To Girl: “Main Aapse Frindship Karna Chahta Hoon”
Girl: “Par Meri Sagai Ho Gayi Hai”
Boy: “Fir Behan Ban Ke Apni Kisi Saheli Se Hi Setting Karva De.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me dulhan ko ghungat me Q rakha jata hai????
Socho
?
socho
... ...?
nai pata
?
?
Taki kisi ke muh se ye na nikal jaye ki
Abe Ye To Meri Wali Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Doctor Sahib chashma lga k hum Akhbar parh sake ga na?
.
Doctor: Haan, bilkul...!
.
Pathan: Phir theek hy.
.
Warna un-parh ki zindgi b koi zindgi hy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
BoyFrnd on msg:"Sweet heart Kya
kar Rahi ho.. ??
.
.
GirlFrnd:"meri Tabiyat Kharab hai
Jaanu Sone Ja Rai Hu&You..? ?
.
.
.
.
.
Boyfrnd:"Mai Cinema Hall me Tere
Piche baitha popcorn kha raha hu
Kamini..:/ :p :O
Boy Rocks...
Girl Shocks.. :p
by Abdul Hannan (few years ago!)