sardar Exam main betha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Mohammad Ali (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Shaadi k din patni pati se: "SUNO JI!!! Aaj se AAPKE bina MAI nahi MERE bina aap nahi"10 saal baad
patni:"KUTTE!!! Aaj ya to TU nahi ya MAI nahi"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa - My wife died yesterday..
I’m trying to cry but tears are not come out,
what to do?
Banta – No Problem.
Just Imagine she Came Back.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: jo shakhs sun na skta ho us ko english me kya kehte hain?
Sardar: kaafi souchne k bd
” onu jo marzi ky lo oney kera sunna ay”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!)
Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt
Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Gabraya Hua Doctor Ke Pass Gaya Aur Bola
Pathan: “Dr. Sahab Mere Bete Ne Chaabi Nigal Li Hai.”
Doctor: “Kab?”
Pathan: “Teen Mahine Pehle”
Doctor Hairani Se: “To Tum Abi Tak Kya Kar Rahe Thhe?”
Pathan: “Ji, Hum Duplicate Chaabi Se Kaam Chala Rahe Thhe.“
by Pak101.com (few years ago!)
Inspector to Banta: Phaansi se pehle, bata teri
antim ichha kya hai?
Banta: Mere pair upar aur sir neeche kar k faansi
de do..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha thaP
logo ne pucha kia hua sardar ji?P
sardar ji bola meri bhabhi achi aurat nahin he ji.P
logo ne pucha q kia hua?P
sardar bola yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun"kis se bat kr rhe ho?"sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
"TERI BHABHI SE
by Pak101.com (few years ago!)
Maa apne bete se kehti: Beta so ja warna gabbar aa jayega.
Beta apni maa se kehta: Maa mujhe Chocolate do varna papa se keh dunga ke mere sone ke bad roz gabbar aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)