pathan on pco

Ek Pathan PCO shop pr gaya.
.
.
.
.
Or
Punjabi Operator ko
Zordar
2
Thappar lagaye
.
Guess Q
.
.
.
Bcz
.
Shop pr likha
Tha
K
Number milane c pehly
2 lagana
Mat bholain.

by Abdul Basit (few years ago!) / 908 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Hospital gaya

Aik admi ki taang ki hadi toot gaye.
Hospital gaya to wahan dossray aadmi ki dono tangay toti dekh kar bola ....Kia aap ki 2 biwiyan hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?

Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar on phone:

Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking…

by Abdul Hannan (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow

Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.

Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.

Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de!!

by Pak101.com (few years ago!)
Gullu Butt Quote

Gadian Todo

Sheeshay todo

per dil mat todo

By Gullu Butt ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Kone Me Chup K Mobile

Pathan Kone Me Chup K Mobile Pe Kisi Se
Ahista Se Bat Kr raha Tha

Aadmi: Khan Sahab Larki Se Baten Kr rahe Ho

Pathan: Khuda Ka Qasam Larki Nahi Mangetar Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa after interview: Everything

Santa after interview: Everything went fine till the time he asked me for my testimonials. I guess I showed him the wrong thing!

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne shohar ko phone kiya

Biwi ne shohar ko phone kiya: kahan hain aap?

Shohar: tumhain who jewellery shop yaad hai jahan tumhain ek diamond ka set pasand aya tha?

Biwi (khushi se): haan haan mujhe yaad hai :)

Shohar: mei us k saath wali shop mein baal katwa raha hon

by Pak101.com (few years ago!)
Paani me Rehne wale 5 janwaroon k naam

Teacher:
Paani me Rehne wale 5 janwaroon
k naam btao.??

Boy:Mendak..

Teacher:
4 aur btao

… Boy: Mendak ki Mummy, Mendak k Papa,

Mendak ki Behan Aur Mendak ki Item..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
American: Can U swim?

American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u &
Dog.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook