Sardar on phone:
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking…
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1112 views
Similar Jokes
Girl :- Baby doll main s0ne di
Baby doll main sone di.
.
.
.
Her mom :- Chal Fir safayi kar ghar ke k0ne
k0ne di.
.
.
Wadi ayi baby Doll s0ne Di
by Abdul Rehman (few years ago!)
Scientists all over the world r wondering how long a human being can live without a brain... Kindly tell them ur age...
by khalid hussain (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR FRÉÉ:
by Pak101.com (few years ago!)
You Don't Know Something?
Google It.
You Don't Know Someone?
Facebook It.
You Don't Find Something?
MOM ... ! =P =D
by Usama (few years ago!)
Snta-Aaj Pitaji Ne Pitai Kar Di
Bnta-Kyu
Snta-Maine To Sirf Itna Pucha Tha Ki"KAMINE..
Film Dekhne Chal Rahe Ho Kya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:
Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,
K
Usay Yaad Aaya
K
Bijli 2 Din Se Band Hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ne Market Mein Ek Aadmi Se Puchha
Pathan: “P.C.O Kidhar Hai?”
Aadmi Ne Ishara Kar Ke Bataya.
Pathan PCO Mein Gaya, Jeb Se Mobile Nikala Or Baat Kar Ke Bahar Aa Gaya.
Aadmi Ne Poocha: “Jab Aap Ke Paas Mobile Tha To Aap P.C.O Main Kyun Gaye”
Pathan: “Mere Dost Ne Kaha Tha, Ke P.C.O Se Phone Karo Ge To Paise Kam Lagenge.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Aadmi Ki Car Se Takrake Ek Tota Behosh Ho Gaya.
Aadmi Ne Uspar Taras Khaya Aur Tote Ko Uthake Ghar Le Aaya.
Ussne Usse Pinjre Mein Rakha Dawayi Lagayi Or Khana Diya.
Tota Jab Jaaga To Ek Dum Se Hairani Hoke Bola
Tota: “Aaila Jail…? Wo Car Wala Mar Gaya Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Kal mai raat ko bathrooom gaya toh andar bhoot tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Banta: to phir kya hua ?? :O
.
.
.
Santa: Hona kya tha mai bhoot sey bola tum kar lo humara to wesey hi nikal gaya hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)