Santa : O Banno Car ki speed
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey na ?
Husband: Pagal ka kya hai, o kuch bhi kar sakta hai
by Pak101.com (few years ago!)
ek baar ek sardaar apni balcony mein
khada hota hai apni shirt utar kar.
dusra sardaar bola “u hv a nice chest”
pehla sardar bola
“eh teh kuch v nahi apni bharjai ki dekh”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fakir:Ary kuch de do bht bhoka hn
Sardar 100 ka note dikhate hoe bola 50 rupey han tumhare ps?
Fakir khush ho kr Han
Sardr:Te salya Pehle o te Muka le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Hum Bachpan may bohat taqatwar tha
Dost: Wo kaisay ?
Pathan: Hamara Maa kehta he Jab Hum Rota tha, to sara Ghar Sar pe otha leta tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi Teacher: Kaka tenu pata hai teri umar ch Mahatma Gandhi ne B.A. kar lai c.
Student: Sir, menu eh v pata hai tuhadi umar ch Bhagat Singh fansi chad chuke c.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Kal menoo Police ne kutia
Dost:Fer tu kuch nhi kita
Sardar:Mai aakhya himat hai te
kaly kaly ao
Dost:Fir ..?
Sardr:Fir sarian ne wari wari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BHAKT - Bhagwan Mujhe Wardan Do Ki Main Marne Ke Baad Phir Zinda Ho Sakun
BHAGWAN- Ye Mere Bas Ki Baat Nahi Hai Putr, Ye Toh Sirf Ekta Kapoor Hee Kar Sakti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Should Women Have Children After 35? Banta Replied: No, 35 Children Are More Than Enough!
by khalid hussain (few years ago!)
Pappu: Tum 1baar me kitne admi utha sakte ho,
PAHALWAN: kamse kam 10
.
.
... .
.
.
.
.
.
Pappu: bas,
Tumse acha to mera murga hai, jo subah pure
mohlle ko utha deta hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)