The most funniest situation
The most funniest situation in student's life:
.
When we have no idea what to write in paper and supervisor comes and say "wind up your papers"
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1136 views
Similar Jokes
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Malaria se Kaanp raha tha:
Doctor: Aaya or Pucha kia huwa hai?
Uske bete ne kaha: Bemaari ka to pata nahi!
Par Abba subha se "Vibration" pe lage huye hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
by ishfaq anwar (few years ago!)
Ek ladke ne jockey ka underwear kharida. 2 din bad woh gaon chala gaya.
Waha usne apni dhoti upar karke sabko dikhaya.
Baad mein ghar pahuncha toh pata chala ki underwear toh chair par para tha!!
by khalid hussain (few years ago!)
Once a sardar calls another sardar on the phone and says Hi,Main Bol Raha Hoon.
The other sardar replies Kamaal Hain, Ithe Vi Main Bol Raha Hoon!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Love V/s Daaru..
.
Love: Pagal Banata Hai.
Daru: Mood Fresh Karti Hai.
.
Love: Me Neend Nahi Ati Hai.
Daru: Pee Kar Neend Ach6i Ati Hai. .
.
Love: Me Date Ke 2000/-
Daru: 1 Botle K 350/-.
.
Love: Me Sabki Suno.
Daru: Pee Kar Sabko Sunao. .
.
.
Faisla Aapke Haath Me.
.
Piyo Sir Utha Ke..
.
Jiyo Larkharake.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
2 ullu ped par ulte tange the
.
.
.
.
acchanak unme se 1 sidha khada ho jata hai
.
.
.
1st ullu - kya hua?
2nd ullu - kuch nahi chakkar aa gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Breaking News on Geo TV.
Pakistan mai loadshedding khatam
:
:
:
:
:
Abhi itna hi suna tha k light chali
gae :-(
by Mazhar Khan (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
This Poem Is For All Students..
Kaali kaali khaali raato se hone lagi
Hai dostiiii…
.
.
Khoya khoya in Kitabo me, Aata mujhe, kuch bhi
nahi..
.
.
Har Problem har Concept main kaise sehta hu….
.
.
Har pal har lamha main khud se ye kehta rehta hu..
.
.
Tujhe bhula diya…
Tujhe bhula diya…
.
.
phir kyun tere syllabus ne mujhe
Rula diya.. Mujhe rula diyaa..
by Mazhar Khan (few years ago!)