jin chmar jaye to
Sardar ji agr apki
bivi ko jin chimat
jaye tu.
aap kia kro ge?”
Sardar:
“Mein ki krna ay,
ghalti jin di ay
apnye pugtey:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Ek Sharabi Sadak Ke Beech Gir Gaya.
Police Wale Ne Ye Dekha Aur Gusse Se Sharaabi Se Bola: “Tumne Itni Sharab Kyon Pee Rakhi Hai?”
Sharabi Hath Jodte Hue: “Mazboori Thi Sir”
Police Wala: “Kaisi Mazboori Thi?”
Sharabi: “Bottle Ka Dhakkan Kahi Gum Ho Gaya Tha Sir“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: main ksi pr b 1 nazar dal k bta
skti hun k wo mere bare mai kya soch rha he
Studnt:
mis jb ap ko pata chal jata hoga
to bari sharmindagi hoti hogi na
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nurse: Congrats Santa ji, aap papa ban gaye.
Santa: Meri wife ko nahi bolna mein use surprise dunga!
by Pak101.com (few years ago!)
Chota Sardar:”Amma” Raat
Main Bathroom Da Darwaja
Kholiya Te Light Aapi Jal
Pae
,
,
,
,
,
,
AMMA,Way Haraam Diya, Tu
Fir Frej Wich Mutar Kr Ditta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
bhai behen bichadne ka kya hua anjaam ??
Dnt say wah wah Plz feel the pain ... (o_O )
bhai behen bichadne ka kya hua anjam ??
MUNNA bana MBBS aur MUNNI hui badnaam
by Pak101.com (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Pak101.com (few years ago!)
JATT:-No if no but sirf jatt.
Khatri:- No Topi No Chatri Sirf Khtri. Mulla:- No Gas No Chulla Sirf Mulla.
PUNJABI:-na dalda na gheo punjabi sarea da peo.
by Pak101.com (few years ago!)
I want to share Everything with you. Your JOYS, Your SADNESS, Your HAPPY MOMENTS Every single second of day Let us START with your ATM Password first.
by khalid hussain (few years ago!)
Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent
Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De
by tanveer hussain (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Pak101.com (few years ago!)