Congrats Santa ji, aap papa
Nurse: Congrats Santa ji, aap papa ban gaye.
Santa: Meri wife ko nahi bolna mein use surprise dunga!
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larki Se 1 Larke Ne Dil Manga
To Larki Ne Kaha Kal Dungi
Next Day Larki Apne Sath Bacha Le Kar Ai
Or Larke Ko De Diya
Larke Ne Pucha Ye Kyun…?
To Larki Ne Kaha
.
.
.
Dil To Bacha Hai Jee
by Mazhar Khan (few years ago!)
If Hollywood Movies Were Made In Punjabi.
Names Would’ve Been
Jurassic Park: “Dinosaur Da Raula”
Spiderman: “Jaale Sardara De”
Superman: “Hawayi Jatt”
Terminator: “Lohe Da Jatt, Kadd De Watt”
Charlie’s Angels: “Jattiyan Kamaal Kardiyaan”
Rocky: “Mukka Jatt Da”
Baby’s Day Out: “Sardara Da Kaka, Paave Syaapa“
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya
Asar Parega?
Aadmi: Hum dono Married Hain
Police: To Ghar Me Karo
Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk
by Nilesh Kumar (few years ago!)
One Day Dog Dancing Madly
On The Merage Of Lion
Lion Ask:
Y R U Dancing Madly
Dog Said:
I Am Also Lion Before Merrage
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Kutte Ki Maut Aati Hai...
.
To...
.
Kutta Mar Jata Hai
Aap Tension Mat Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Road per Ghora(House) Chala Raha Tha
Signal Tora To Trafic Wale ne Citee Bajae
Pathan Ghora Bhagatay Hue Ghoray ke Dum Oper Kar K Bola
Le Kar Lay No Note…”:
by Pak101.com (few years ago!)
ek murgi ne 3 ande diye aur dua ki ya Allah
mere bache naik niklain
to pehle andey main se bacha namaz parhta hua nikla,
dosra bacha tasbih parhta hua nikla,
tesra nahi nikla to murgi pareshan hogai
aur us ne bache ko awaz di to anday main se awaz aai
k main etqaf main betha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apny Bety k liye
Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti
Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum
1 Ghanty k baad aaye ga...:-p
by @irha@ (few years ago!)